–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Promotiemateriaal

Promotiemateriaal is de essentie van affiliate marketing. Promoties in advertenties zijn niet onfeilbaar, maar het gebruik van de juiste marketingstrategie, aandacht voor analyses en het gebruik van het juiste promotiemateriaal op het juiste moment kan merkbekendheid en hoge winsten opleveren.

Kortingsbonnen

Aankopen van klanten worden vaak gemotiveerd door geld te besparen. Een succesvol ecommercebedrijf zou daarom altijd kortingsbonnen moeten aanbieden. Volgens onderzoeken besteden klanten die kortingsbonnen ontvangen 37% meer dan zonder kortingsbonnen.

Uw klanten hoeven niet langer talloze uren te besteden aan het doorbladeren van wekelijkse folders, het knippen en ordenen van kortingsbonnen, of het doorzoeken van sites voor kortingsbonnen om kortingsbonnen te vinden en af te drukken. U kunt uw kortingsbonnenmarketingstrategie afstemmen op waar uw klanten tijd online doorbrengen: email, sms en sociale media.

In een ecommerceomgeving waar steeds meer retailers digitale kortingsbonnen gebruiken om hun producten te promoten, is het van cruciaal belang om nieuwe manieren te ontdekken om coupons te delen. De beste manier om uw doelgroep te bereiken, is door kortingen met hen te delen in plaats van herhaaldelijk dezelfde soort kortingsbonnen te plaatsen. Om de bekendheid en klantenopvolging te maximaliseren, moet inhoud relevant en actueel zijn en van waarde zijn voor de klant.

kortingsbon

Website replicatie

Door de replicatiefunctie van Post Affiliate Pro te gebruiken, kunnen partners uw bedrijfswebsite dupliceren of repliceren met behoud van het uiterlijk en de inhoudsintentie. Als gevolg hiervan kunnen bedrijven hun producten, diensten en bedrijf adverteren voor een groot publiek van potentiële klanten en hun online aanwezigheid versterken.

Door gerepliceerde websites te hebben, kunnen filialen u promoten, zelfs als ze geen eigen website hebben om banners te plaatsen. Affiliates kunnen hun URL van de gerepliceerde website naar hun campagnes kopiëren. Gepersonaliseerde replicatiesites zorgen er ook voor dat wanneer klanten de website bezoeken, cookies worden opgeslagen en de verkoop wordt doorverwezen naar de partner.

Site Replication

De term smartlinks verwijst naar een bepaald type link dat wordt gebruikt in affiliate marketing en dat klanten naar aanbiedingen drijft die ze eerder zullen kopen. De technologie selecteert individueel een aanbieding voor iedereen die de verwijzingslink heeft gevolgd. Advertenties worden automatisch geselecteerd op basis van de verwijzingslink. Met andere woorden, SmartLinks zijn affiliate links die niet naar één specifiek product verwijzen.

Een complex algoritme dat wordt aangedreven door onderliggende technologie, biedt topconverterende aanbiedingen op basis van meerdere factoren, waaronder geografische locatie, apparaat van de gebruiker en interessegebied, om een aanbieding te presenteren met een grotere kans op een verkoop of emailabonnement voor de adverteerder.

Kennisbankbronnen

Learn more about SmartLinks

Banners

Banners zijn afbeeldingen die van boven naar beneden of van de ene naar de andere kant van een website of digitale media-eigenschap verschijnen. U kunt vertrouwen op partnermarketeers om reclame te maken voor uw producten of diensten met banners en om potentiële klanten te voorzien van visuele advertenties die hen verleiden tot interactie.

Banners zijn afbeeldingen die van boven naar beneden of van de ene naar de andere kant van een website of digitale media-eigenschap verschijnen. U kunt vertrouwen op aangesloten marketeers om reclame te maken voor uw producten of diensten met banners en om potentiële klanten visuele advertenties te bieden die hen verleiden tot interactie.

Post Affiliate Pro - Create banner page

Het is belangrijk dat de banneradvertentie de aandacht van de lezer trekt en nieuwsgierig maakt naar het geadverteerde product of de geadverteerde dienst. Afbeeldingen worden vaker gebruikt dan teksten bij het uiten van hun boodschap. Hier is een lijst met banneropties die beschikbaar zijn in Post Affiliate Pro:

Voorbeelden van reclamebanners

Het doel van banneradvertenties is om de zichtbaarheid van uw producten en diensten online te vergroten en de online aanwezigheid van uw merk te vergroten. Dit soort advertenties kan leads genereren en mensen aanmoedigen om uw producten of diensten uit te proberen, of zich te abonneren op uw emaillijst. Ten slotte willen we u erop wijzen dat ze u de mogelijkheid bieden om uw potentiële klanten opnieuw te targeten, wat zal leiden tot meer verkopen in het volgende fiscale jaar.

Frequently Asked Questions

  • Wat is het doel van het gebruik van promotiemateriaal?

    Het doel van promotiemateriaal is om een bedrijf te onderscheiden van zijn concurrenten en om potentiële klanten te betrekken.

  • Hoe kiest u welk promotiemateriaal het beste is?

    Promotionele producten kunnen worden gevormd door verschillende factoren, zoals de behoeften en interesses van uw klanten, de marketingdoelstellingen van uw organisatie, uw budget, de positionering van uw merk en het soort bereik dat u zoekt.

  • Hoe promoot u producten in affiliate marketing?

    Marketeers maken promotiemateriaal zoals banners of unieke gelieerde links voor elke aanbieding en gelieerde ondernemingen delen deze materialen/links vervolgens via blogs, sociale mediaplatforms of websites.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we uit van uw toestemming om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een één-op-één gesprek en ontdek hoe Post Affiliate Pro uw bedrijf ten goede kan komen.

We zijn beschikbaar op meerdere data

Plan een gesprek