Wat is een lightbox banner?
Passen lightbox-banners bij uw marketingstrategie?
Afhankelijk van het doel van de campagne kunnen lightbox-banneradvertenties voor verschillende sectors worden gebruikt. bijv. merkbekendheid verkrijgen met videoadvertenties.
Het wordt voornamelijk gebruikt voor eCommerce. Affiliates kunnen een productcatalogus weergeven met bijvoorbeeld lightbox-banneradvertenties uit de catalogus. Advertenties verschijnen als kleine vakjes die kijkers kunnen uitvouwen door twee seconden te klikken of de muisaanwijzer op desktops en tablets, of door op smartphones te tikken.
Omdat ze de muisaanwijzer op de lightbox-advertentie moeten plaatsen om deze uit te vouwen, zal uw doelgroep meer betrokken zijn en als kwalitatief beter worden beschouwd. Uw publiek zal dus in staat zijn om uw producten op een diepere manier te leren kennen en begrijpen.
Adverteren met lightbox-advertenties stelt u in staat om de juiste klanten op het juiste moment te targeten. De advertenties kunnen worden getarget op basis van verschillende criteria (remarketing, doelgroepen, onderwerpen, enz.) en u betaalt alleen wanneer iemand op de advertentie klikt. Een advertentie wordt geactiveerd wanneer iemand erop klikt en deze langer dan 3 seconden open houdt.
Bovendien kunt u inhoud maken die aantrekkelijk is voor uw advertentie-indeling. Door ervaringen voor klanten te creëren waar ze blij van worden, zullen ze uw advertentie lang onthouden. Uw klanten zullen prachtige ervaringen hebben door middel van online video, cataloguspromotie en advertenties die hen aanmoedigen om te ontdekken.
Kennisbankbronnen
Frequently asked questions
Wat zijn lightbox-banners?
Hoe zijn lightbox-banners nuttig?
- Lime Light | Post Affiliate Pro
- Promotiemateriaal - Post Affiliate Pro
- Flashbanners | Post Affiliate Pro
- Offline volgen (+gratis proefversie) | Post Affiliate Pro
- CommerceGate | Post Affiliate Pro
- LightSpeed | Post Affiliate Pro
- Kortingsbonnen | Post Affiliate Pro
- Bescherming tegen fraude | Post Affiliate Pro