Hoe AI je affiliate marketinginspanningen kan verbeteren

Hoe AI je affiliate marketinginspanningen kan verbeteren

AI AffiliateMarketing DigitalMarketing MarketingAutomation

We hebben allemaal films gezien waarin kunstmatige intelligentie (AI) onderdeel wordt van het dagelijks leven door onze systemen te versterken met machine learning en automatisering. Hoewel we daar nog niet zijn (nog niet), is kunstmatige intelligentie inmiddels wel doorgedrongen tot onze dagelijkse activiteiten, van een simpele Google-zoekopdracht tot het regelen van verkeerslichten op straat.

Er zijn veel taken die wij mensen saai of repetitief vinden, waardoor de vooruitgang van AI vaak welkom is. Steeds meer bedrijven wereldwijd integreren AI in hun systemen, vooral binnen digitale marketing, dat sterk afhankelijk is van online aanwezigheid. Sterker nog, het aantal marketeers dat AI inzet steeg van 29% in 2018 naar 84% in 2020. Een van de meest gebruikte vormen van online referral marketing is affiliate marketing , waarbij een uitgever (affiliate) een product promoot in ruil voor een verkoopcommissie.

Met zo’n enorme toename aan affiliate marketingprogramma’s wereldwijd is het logisch om te zoeken naar manieren om de prestaties te optimaliseren. Hier komt AI om de hoek kijken, die moeiteloos zijn plek verovert binnen de digitale marketingwereld. Volgens statistieken gaf 61% van de medewerkers aan dat AI hun productiviteit heeft verbeterd. Tussen allerlei marketingtools en andere geautomatiseerde voordelen is het lastig te bepalen waar je moet beginnen en hoe je AI in je marketingstrategie integreert. Benieuwd hoe AI je affiliate marketingtechnieken kan helpen? Lees dan snel verder!

Wat is kunstmatige intelligentie (AI)?

Voordat we dieper ingaan op hoe kunstmatige intelligentie (AI) onze marketingtechnieken kan verbeteren, is het goed om eerst te verduidelijken wat het precies is—uiteraard in begrijpelijke taal.

Het vakgebied kunstmatige intelligentie richt zich op het ontwerpen van slimme machines die taken kunnen uitvoeren waarvoor normaal gesproken menselijke intelligentie vereist is. Dit veld kent vele takken, die vaak worden onderverdeeld in categorieën en types afhankelijk van hun kracht en mogelijkheden. De twee belangrijkste categorieën zijn narrow AI en general AI.

smart robotic farmers

Narrow AI

Ook wel “zwakke AI” genoemd. Deze categorie omvat AI die werkt binnen een beperkte context en geldt als een simulatie van menselijke intelligentie. Narrow AI voert meestal één taak heel goed uit. Voorbeelden zijn chatbots, gezichtsherkenning en virtuele assistenten zoals de bekende Siri en Alexa.

Let op: veel van narrow AI is gebaseerd op machine learning en deep learning. Machine learning voedt een computer met data en gebruikt statistische methodes om “te leren” en beter te worden in een bepaalde taak, zonder steeds opnieuw geprogrammeerd te worden. Deep learning is een vorm van machine learning waarbij data door een meerlagig, biologisch geïnspireerd neuraal netwerk gaat. Door “diep” in de gegevens te duiken, worden verbindingen gelegd via het netwerk en wordt de input optimaal gewogen.

Strong AI

Dit wordt ook wel “sterke AI” genoemd, en is de kunstmatige intelligentie die berucht is in de popcultuur—karakters zoals VIKI (Virtual Interactive Kinetic Intelligence) uit de Isaac Asimov-verfilming I, Robot. Sterke AI zijn machines met intelligentie die toepasbaar is op elke situatie. Naast VIKI zijn Data uit Star Trek en Pat uit Smart House andere voorbeelden.

Er zijn ook vier hoofdtypen AI

Reactief

Dit is het meest basale type AI-machine, want deze gebruikt zijn intelligentie om prikkels waar te nemen en erop te reageren. Er is geen geheugenopslag, dus eerdere ervaringen beïnvloeden de besluitvorming niet. Een goed voorbeeld van reactieve AI zijn schaakcomputers, die zijn voorgeprogrammeerd met beperkte en herhaalbare regels.

Beperkt geheugen

Zoals de naam al zegt, kan dit type AI data en eerdere voorspellingen opslaan. Door deze informatie te gebruiken, kan het beslissingen afwegen en aan de hand van eerdere voorspellingen inschatten wat er mogelijk gaat gebeuren. Het is complexer dan reactieve AI en krijgt voortdurend nieuwe data om het leerproces te verbeteren. Zelfrijdende auto’s zijn een voorbeeld van AI met beperkt geheugen.

Self driving car

Theory of mind

Dit type AI wordt gezien als het volgende niveau van kunstmatige intelligentie. Hoewel onze technologie daar nog niet is, is het idee dat AI het denk- en emotieproces van mensen, dieren en zelfs andere machines begrijpt. Door dit begrip zouden ze kunnen “voelen” en zelfstandig beslissingen nemen. Het vatten van het multidimensionale concept “geest” en zelfreflectie zijn hier cruciaal.

Zelfbewustzijn

Dit niveau van AI volgt pas als Theory of Mind volledig begrepen is. Zelfbewustzijn zou de laatste stap zijn voor AI om de mensheid, zijn eigen bestaan en zelfs menselijk bewustzijn te bevatten. Dit proces vereist uiteraard dat mensen zelf menselijk bewustzijn begrijpen voordat het in een machine geprogrammeerd kan worden, dus dit type AI laten we voorlopig over aan films en een verre toekomst.

Als we kijken naar de soorten AI, zijn alleen twee (reactief en beperkt geheugen) relevant voor marketingtechnieken , en dan vooral bij affiliate marketing. Laten we daarom deze digitale marketingstrategie nader bekijken.

Wat zijn AI marketingtools?

Zoals we allemaal weten, is het essentieel voor bedrijven om grote hoeveelheden data direct te analyseren om goed onderbouwde aanpassingen aan hun marketingstrategie en campagnes te maken. Onnodig veel tijd besteden aan giswerk en trial-and-error kan soms het verschil maken tussen succes en falen.

Om deze veeleisende processen aan te pakken, worden er continu talloze AI-gestuurde marketingtools ontwikkeld. Volgens AI-statistieken gebruikt 40% van de bedrijven AI-tools, machine learning en data-analyse voor hun datakwaliteitsproblemen. Een AI-gestuurde tool is software of een platform dat AI-technologie gebruikt om data te analyseren en geautomatiseerde beslissingen te nemen. Er zijn veel variabelen die je in de computer kunt invoeren, vooral met het gebruik van annotatietools die helpen bij het trainen van verschillende AI-modellen.

Dit vergemakkelijkt machine learning en optimaliseert marketinginitiatieven door data te leveren in de vorm van markttrends, verkeersdata en voorspellende informatie. Over het algemeen zijn deze tools bedoeld om informatie te verzamelen en zo een optimale marketingstrategie te ontwikkelen door factoren te belichten die aanwijzingen kunnen geven over het pad van de koper. Het implementeren van AI marketingautomatisering in een affiliate marketing bedrijf versnelt de analysesnelheid en daarmee ook de reactietijd.

Omdat deze processen zonder menselijke tussenkomst plaatsvinden, kunnen marketeers hun tijd besteden aan andere taken, waardoor de prestaties worden geoptimaliseerd en affiliate inkomsten uiteindelijk stijgen.

Hoe verbetert AI affiliate marketingstrategieën?

Er is een breed scala aan AI marketingtools die kunnen helpen bij allerlei marketingtaken. AI-tools zijn handig voor het analyseren van grote hoeveelheden data, het analyseren van informatie voor creatieve uitingen of zelfs om content te schrijven wanneer je last hebt van een writer’s block. Maar hoe verbetert AI nu precies affiliate marketing zelf?

How does affiliate marketing work?

Bespaart tijd

Het aantal taken dat aandacht vereist bij het runnen van affiliate marketingcampagnes kan flink oplopen, wat over de tijd veel uren werk en inzet kost. Door te investeren in AI marketingtools voor tijdrovende en repetitieve taken, kan je marketingteam zich richten op andere urgente of kritische taken. Uit onderzoek blijkt dat 73% van de zakelijke beslissers vindt dat AI mensen in staat stelt zich op essentieel werk te richten. Bovendien kan het gebruik van AI-tools tijd besparen door het aantal menselijke fouten te verminderen. Minder saaie taken betekent dat medewerkers meer toewijding en focus hebben voor elke taak.

Automatische beslissingen

AI marketingtools kunnen enorm helpen door beslissingen te automatiseren die op data zijn gebaseerd. Na het verzamelen van gestructureerde gegevens kan de tool deze analyseren en direct een optimale beslissing nemen. Dit soort data omvat kooptrajecten van klanten, geschikte reacties op e-mails bij lead nurturing, of zelfs directe antwoorden via chatbots. Bedrijven die AI inzetten, gaven aan dat 69% van de tijd besteed aan datagerelateerde processen geautomatiseerd kan worden.

Contentgeneratie

In de uitgestrekte wereld van digitale marketing weten we allemaal dat content koning is. Consequent waardevolle en boeiende content creëren is een van de belangrijkste prioriteiten van elk bedrijf, omdat dit de kans op gekwalificeerde leads vergroot. AI-gestuurde tools kunnen daarbij helpen door ondersteuning te bieden bij contentgeneratie. Naast creatieve uitingen maakt AI het mogelijk om consequent hoogwaardige content te publiceren op optimale momenten, afhankelijk van het socialmediakanaal.

81% of the marketers and 84% of the publishers are already using affiliate marketing

Gestructureerde data

Als het gaat om onderzoek naar consumentengedrag kan AI meta-analyses uitvoeren en gestructureerde data aanleveren voor marketingteams. Dit soort informatie omvat de niches van potentiële klanten, populaire zoekwoorden en optimale algoritmes voor exposure. Met deze data kunnen affiliate marketing inspanningen worden geoptimaliseerd voor de juiste doelgroep, bijvoorbeeld door het creëren van ideale buyer persona’s. Doorlopend data-analyse laat ook zien welke factoren goed werken en welke niet, waardoor campagnes continu kunnen worden verbeterd.

Verhoogt leadgeneratie

Inspanning steken in contentoptimalisatie kan de leadgeneratie flink verhogen. Denk aan gepersonaliseerde content voor je doelgroep, maar ook aan op maat gemaakte content voor potentiële klanten die zich al in je salesfunnel bevinden. AI marketingtools kunnen ondersteunen bij lead nurturing, zoals automatische e-mailreeksen of automatische antwoorden op bepaalde vragen op je pagina. Statistieken tonen aan dat bedrijven die AI in hun marketing inzetten 50% meer leads genereren. Gekwalificeerde leads helpen die aansluiten bij hun behoeften, verhoogt het conversiepercentage.

10 manieren waarop AI je affiliate marketingstrategie kan verbeteren

Nu je hebt gezien hoe kunstmatige intelligentie je affiliate marketingstrategie kan beïnvloeden, is het tijd om in te zoomen op de verschillende technieken die je kunt toepassen. AI-tools lopen uiteen van data-analyse tot contentcreatie, dus het is ideaal om hun mogelijkheden te kennen en te kiezen welke je soepel in je marketing kunt integreren. Hier zijn enkele manieren waarop AI marketingtools je content kunnen optimaliseren en je affiliate marketingstrategie kunnen versterken.

1. Zoekwoordenonderzoek

Zoekwoordenonderzoek is absoluut essentieel om je SEO-score en content te optimaliseren. Door relevante zoekwoorden te gebruiken in je titel, metabeschrijving en korte/lange content, verbeter je je SEO-score. Hierdoor stijgt je content in de ranglijst en komt je bedrijf bovenaan in zoekmachines te staan. Meer dan 25% van de gebruikers klikt op de eerste pagina met zoekresultaten. Hoe hoger je op de eerste pagina staat, hoe meer organisch verkeer je naar je bedrijf trekt. Data laat zien dat de eerste vijf organische zoekresultaten ongeveer 67% van alle kliks krijgen. Er zijn talloze AI-tools die helpen bij het genereren van optimale long-tail zoekwoorden. Het gebruik van deze zoekwoorden levert niet alleen organisch verkeer op, maar verbetert ook de contentkwaliteit, waardoor je nieuwe potentiële klanten behoudt op je pagina.

Over 65% of affiliate marketers connect with their customers on social media

2. Gepersonaliseerde gebruikerservaring

De manier waarop een gebruiker je website ervaart, bepaalt hoe hij of zij je bedrijf ziet. Streven naar een positieve en soepele gebruikerservaring kan je bedrijf memorabel maken. Er zijn veel manieren om dit te bereiken, maar de meest voorkomende is het begrijpen van consumentengedrag zodat je de beleving kunt personaliseren. AI marketingtools kunnen data over klantgedrag analyseren en reageren door relevante content of aanbiedingen te tonen. Deze data omvat demografische informatie, locatie en andere variabelen.

Hoe meer je weet over je potentiële klanten, hoe beter je hun gebruikerservaring kunt personaliseren. 62% van de consumenten zegt bereid te zijn AI te gebruiken voor een betere ervaring. Met AI-gestuurde functies kun je elementen toevoegen zoals pushmeldingen of chatbots, wat uiteindelijk ook de klantbetrokkenheid op je pagina vergroot.

3. Chatbots

AI-gestuurde chatbots zijn een van de meest gebruikte vormen van AI-marketing, omdat ze het beantwoorden van simpele gebruikersvragen veel sneller maken. Hierdoor kan de tijd en inzet van medewerkers worden besteed aan belangrijkere taken. Een AI-antwoordchatbot draagt bij aan de personalisatie van de gebruikerservaring tijdens het bezoek aan je pagina. Bovendien kan het inzetten van chatbots voor affiliate marketing de betrokkenheid vergroten door producten of diensten direct aan te bevelen op basis van interacties en vragen van gebruikers.

Opvallend is dat 63% van de gebruikers liever met een chatbot chat dan met een mens bij contact met een bedrijf. Chatbots ontvangen en analyseren data, detecteren het probleem en leveren razendsnel oplossingen aan de gebruiker op basis van diens behoeften. Affiliate marketing met AI-chatbots benut deze mogelijkheden om gepersonaliseerde aanbevelingen te doen, waardoor de kans op verkoop stijgt via dynamische en interactieve communicatie. Statistieken laten zien dat de belangrijkste voordelen van chatbots zijn:

  • 24-uurs dienstverlening (64%)
  • Directe reactie op vragen (55%)
  • Simpele antwoorden op vragen (55%)

Het gebruik van dit type AI-tool draagt bij aan het imago van je bedrijf, omdat het laat zien dat je de tijd van de gebruiker waardeert en zo snel mogelijk oplossingen en antwoorden wilt bieden.

4. Google Analytics

Als je nog geen gebruikmaakt van Google Analytics voor je bedrijf, mis je veel waardevolle data waarmee je je marketinginspanningen kunt versterken. Ter illustratie: Google Analytics wordt door 56% van alle websites gebruikt. Google Analytics levert “actionable insights”—waardevolle data waar je direct mee aan de slag kunt. Voorbeelden zijn het volume van organisch verkeer, de tijd die op elke pagina wordt doorgebracht, hoe gebruikers op de pagina zijn beland en andere cruciale variabelen. De data van deze AI-tool omvat informatie over je doelgroep, klantacquisitie, consumentengedrag en conversiepercentages. Elk stukje informatie draagt bij aan de verbetering van de prestaties van je affiliate marketingcampagne en de generatie van kwalitatieve leads.

Google analytics dashboard

5. Creatieve content

Je kunt de contentcreatie van je bedrijf versterken door gebruik te maken van AI-gegenereerde content. Dit type content omvat statistische infographics, marktrapporten of andere samengestelde samenvattingen die aantrekkelijk zijn voor je klanten. Het voordeel van AI-gegenereerde content is de consistente stijl, en het bespaart je bedrijf op de lange termijn tijd. Dankzij AI marketingtools kun je grondige en complexe content creëren die anders veel tijd kost. Dit voorkomt writer’s block en optimaliseert tegelijkertijd originele content. Blogs, interactieve video’s en handleidingen zijn allemaal vormen van content die de betrokkenheid van het publiek verhogen.

6. Besluitvorming automatiseren

AI kan helpen bij het automatiseren van beslissingen door data te analyseren en deze om te zetten in “actionable insights”. Na het verzamelen van gegevens uit je marketinganalyses of campagneprestaties bepaalt het de optimale reactie en voert deze vrijwel direct uit. Een van de grote voordelen van deze automatiseringstools is de snelheid waarmee marketingbeslissingen worden genomen. AI ondersteunt niet alleen slimme besluitvorming, maar de uitvoering gebeurt zonder menselijke tussenkomst. Uit een recent onderzoek blijkt dat 72% van de bedrijven die AI inzetten er vertrouwen in heeft dat hun werk hierdoor makkelijker wordt. Geautomatiseerde besluitvorming is vooral geschikt voor taken met een laag intelligentieniveau of taken die niet complex zijn.

7. Repetitieve taken

Medewerkers laten vastlopen op saaie, herhalende taken is zonde van de tijd, en precies hier redt narrow AI de dag. Omdat plannen, organiseren en uitvoeren veel mentale energie kost, kunnen AI marketingtools eenvoudige, repetitieve taken uit handen nemen. Eenvoudig te programmeren taken zoals welkomstmails versturen of datasets ordenen zijn voorbeelden van dingen die AI-tools kunnen overnemen. Zo houd je tijd over voor kwalitatieve data (zoals reageren op klantreviews) of taken die menselijke interactie vereisen (zoals opvolgtelefoontjes naar potentiële klanten).

8. Taalverwerking

Natural Language Processing (NLP) is een technologie binnen kunstmatige intelligentie die draait om taalanalyse. Het haalt inzichten uit ongestructureerde data (geschreven of gesproken reacties van je klanten) en analyseert deze om informatie te extraheren zoals klantintenties, motivatie achter de aankoop of hun fase in de koopreis. Al deze gegevens zijn cruciaal om hun ervaring met je bedrijf te verbeteren.

NLP kan helpen bij contentoptimalisatie, branding en vooral leadgeneratie. Door kwalitatieve klantdata te begrijpen vergroot je de hoeveelheid informatie die je kunt inzetten om je affiliate marketingstrategieën te verbeteren.

top 3 countries primary traffic target countries for affiliate marketers - USA , UK , EU

9. E-mail marketingautomatisering

Een voordeel van e-mailmarketing is dat gebruikers vrijwillig hun e-mailadres hebben achtergelaten om later content te ontvangen. Dit is natuurlijk geen uitnodiging om te spammen, maar AI-tools kunnen wel inzicht geven en relevante content maken voor je klanten, afhankelijk van hun fase in de koopreis. Deze e-mails kunnen worden geautomatiseerd en verstuurd via een e-mail drip, wat aantoonbaar effectief is. Bedrijven die e-mail drip campagnes inzetten, zagen een stijging van 20% in hun totale verkoop.

AI-tools kunnen ook data analyseren zoals de open rate en click-through rate, zodat je content verder kunt personaliseren en je conversie verhoogt. 87% van de bedrijven die AI in hun strategieën integreerden, deed dit om e-mailmarketing te verbeteren. Vergeet niet AI-gegenereerde zoekwoorden toe te voegen aan het e-mailsubject om de inhoud aan te geven. De informatie die je klanten ontvangt, moet relevant, nuttig en duidelijk zijn.

10. Fraudedetectie

Frauduleus verkeer kan bedrijven veel geld kosten in hun marketinginspanningen, dus het opsporen en voorkomen van fraude is essentieel. Uit recente cijfers blijkt dat bijna 70% van de bedrijven met een marketingbudget van minstens $1 miljoen, 20% van hun budget verloor aan fraude. AI-tools kunnen met behulp van machine learning-algoritmen fraude detecteren door complexe datasets te analyseren. Risicogedrag kan worden opgespoord, zoals het aantal verbindingspogingen per uur of de snelheid waarmee formulieren worden ingevuld.

AI helpt om de kwaliteit van het verkeer te monitoren en onderscheid te maken tussen organisch en frauduleus verkeer. Door het implementeren van fraudepreventietools verhoog je de interne beveiliging en verklein je het risico op verlies.

Wat levert het integreren van AI op voor je marketingstrategie?

Door AI in je marketingstrategie te integreren open je automatisch nieuwe mogelijkheden voor geautomatiseerde ondersteuning. Je bespaart niet alleen tijd op saaie en repetitieve taken, maar het draagt ook bij aan de reputatie van je merk. Deze krachtige tools verbeteren de klantervaring tijdens hun interactie met je pagina. Potentiële klanten een positieve en memorabele indruk geven is belangrijk en leidt uiteindelijk tot betere conversiepercentages en een hogere ROI.

Gepersonaliseerde content genereren is ook essentieel om aan te tonen dat je je klanten begrijpt en ze niet zomaar bestookt met irrelevante advertenties of informatie. AI marketingtools kunnen helpen bij het creëren van content met een consistente stijl. Betere branding, consequent waardevolle content posten en organisch verkeer genereren zijn allemaal resultaten die je kunt verwachten van AI-integratie in je affiliate marketing inspanningen.

Computer with increased traffic

Conclusie

Naarmate onze technologie zich ontwikkelt worden affiliate marketingstrategieën verbeterd dankzij de ontwikkeling van AI-tools. Bijna elk aspect van het bedrijfsleven kan efficiënter worden gemaakt, vooral repetitieve taken of geautomatiseerde besluitvorming. Google Analytics gebruiken om je SEO en content te optimaliseren is een van de beste manieren om je marketing te verbeteren.

Daarbij helpen creatieve assets, het analyseren van bruikbare inzichten en het versnellen van correcte klantreacties allemaal mee aan een positief imago van het bedrijf. AI-tools versterken ook de gebruikerservaring en personalisatie—twee belangrijke factoren waar marketingteams naar streven. Na het bekijken van alle voordelen die AI marketingtools bieden, is het duidelijk dat deze krachtige hulpmiddelen je marketingtechnieken sneller en efficiënter maken.

Zonder twijfel zal kunstmatige intelligentie een sleutelrol spelen in de toekomst van marketing. Laat je bedrijf vooroplopen door deze tools te integreren in je marketingstrategie en pluk de vruchten!

Veelgestelde vragen

Wat is kunstmatige intelligentie (AI)?

Kunstmatige intelligentie is het onderzoek naar het creëren van machines die taken kunnen uitvoeren waarvoor normaal gesproken menselijke intelligentie nodig is.

Wat zijn AI marketingtools?

Door kunstmatige intelligentie (AI) aangedreven tools zijn software of platforms die AI-technologie gebruiken voor analyse en besluitvorming.

Wat zijn enkele manieren om AI te integreren in marketingstrategieën?

Je kunt AI in marketingstrategieën integreren door tools te gebruiken voor zoekwoordenonderzoek, gebruikerspersonalisatie, marketinganalyse, e-mailautomatisering en natuurlijke taalverwerking.

Hoe kan AI affiliate marketingstrategieën verbeteren?

AI kan affiliate marketingstrategieën verbeteren door beslissingen te automatiseren, content te genereren en gestructureerde data te verzamelen en te analyseren.

Wat levert het integreren van AI op voor je bedrijf?

Het integreren van AI in de marketingstrategieën van je bedrijf verbetert kwalitatieve leadgeneratie, stimuleert organisch verkeer en verhoogt uiteindelijk de ROI.

Penelope is een ervaren copywriter en contentspecialist. Met een achtergrond in business en psychologie vertaalt zij complexe ideeën naar makkelijk te begrijpen content. Dankzij haar ruime ervaring met mensen streeft ze ernaar nuttige en volledige content te maken. Als Penelope niet experimenteert met eindeloze woordcombinaties, giet ze zichzelf uit over doeken en planten.

Penelope Myszka
Penelope Myszka
Copywriter

Versterk je affiliate marketing met AI

Ontdek de beste AI-gestuurde tools en strategieën om je affiliate marketing te optimaliseren, meer leads te genereren en je ROI te verhogen.

Meer informatie

Voice Broadcasting: Een Game Changer voor Affiliate Marketing
Voice Broadcasting: Een Game Changer voor Affiliate Marketing

Voice Broadcasting: Een Game Changer voor Affiliate Marketing

Affiliate marketing kan enorm versterkt worden door het gebruik van voice broadcasting en IVR's, vooral in het tijdperk van AI, machine learning en voice search...

9 min lezen
VoiceBroadcasting AffiliateMarketing +4
Voorbeelden van AI-marketing in moderne bedrijven
Voorbeelden van AI-marketing in moderne bedrijven

Voorbeelden van AI-marketing in moderne bedrijven

Ontdek hoe AI-marketing moderne bedrijven revolutioneert met centrale advertentiegedreven platforms, voorspellende analyses en AI-systemen die datagedreven besl...

2 min lezen
AI AffiliateMarketing +3

U bent in goede handen!

Sluit u aan bij onze gemeenschap van tevreden klanten en bied uitstekende klantenservice met Post Affiliate Pro.

Capterra
G2 Crowd
GetApp
Post Affiliate Pro Dashboard - Campaign Manager Interface