Typen affiliate marketeers

Typen affiliate marketeers

AffiliateMarketing AffiliateTypes Blogging InfluencerMarketing

Typen affiliate marketeers

Online marketing verandert voortdurend, net als de online wereld zelf. Een sector die leerde vertrouwen op third-party cookies voor advertenties, moet zich nu aanpassen. In de afgelopen jaren hebben de populairste webbrowsers de compatibiliteit met third-party cookies verwijderd. Dit betekende dat bedrijven het online gedrag van gebruikers niet langer konden volgen, iets wat altijd een cruciaal onderdeel was van advertentie- en retargetingcampagnes.

Er komt een cookieloze toekomst aan, en affiliate marketing is er klaar voor.

Naast het werken met first-party cookies, hebben affiliate marketeers unieke toegang tot hun publiek. Voordat consumenten online geld uitgeven, controleren ze vaak meerdere sites. Uit onderzoek blijkt dat tot 74% van de Amerikaanse online shoppers minstens 2 affiliate sites bezoekt voordat ze een aankoop doen. Dit maakt affiliate marketing tot een van de meest succesvolle en effectieve vormen van online adverteren.

In onderstaande blog leggen we het concept van affiliate marketing uit, evenals de meest voorkomende typen affiliate marketeers.

Hoe werkt het?

Stel het je zo voor: in plaats van dat bedrijven moeten zoeken waar ze willen adverteren, zijn er mensen die hun producten voor hen willen promoten op verschillende platforms. Dit is affiliate marketing.

Dit is natuurlijk een vereenvoudiging, maar het geeft een idee van het soort relatie dat hierbij hoort.

Affiliate programma’s kunnen door beide partijen opgestart worden. Heb je een drukbezochte website en wil je geld verdienen met affiliate marketing , dan kun je direct contact opnemen met verschillende bedrijven of gebruik maken van advertentiediensten die dit voor jou regelen. Affiliate marketing stelt uitgevers in staat passief inkomen te verdienen door digitale of fysieke producten te promoten die ze zelf hebben geprobeerd en waarvan ze denken dat ze hun publiek kunnen aanbevelen. Dit betekent dat deze potentiële klanten eerder geneigd zijn om met de campagne in aanraking te komen en conversies te genereren.

How does an affiliate program work

Er zijn veel manieren waarop affiliate merchants uitgevers betalen. Sommige affiliate samenwerkingen betalen per conversie van leads, anderen per klik en weer anderen hanteren vaste tarieven. Met deze en andere opties voor affiliate inkomsten, vind je zeker een manier die bij jou past.

Aan de andere kant van de samenwerking profiteert de merchant van meer naamsbekendheid en een groeiende klantenkring, terwijl het een van de goedkoopste vormen van adverteren blijft. Deze vorm van adverteren wordt in alle sectoren gebruikt vanwege de effectiviteit en het bereiken van unieke consumenten. Van alle affiliate industrieën genereert mode de meeste verkopen, met 23% van de affiliate verkopen uit dit segment. De sectoren die volgen zijn Sport & Outdoor (18%), Gezondheid & Beauty (14%) en Reizen (11%). Samen met mode zijn deze 4 sectoren verantwoordelijk voor meer dan 50% van de affiliate verkopen in de VS.

Met een verwachte totale uitgave aan affiliate marketing van meer dan $8 miljard in 2024, is dit het beste moment om te beginnen met affiliate marketing.

Wat zijn de voordelen van affiliate marketing?

De affiliate marketing industrie groeit al jaren gestaag en lijkt niet te stoppen. Uit onderzoek blijkt dat 81% van de merken een affiliate programma heeft en 84% van de uitgevers content maakt voor affiliate marketing . Zowel bedrijven als adverteerders hebben de waarde van deze strategische samenwerkingen ingezien, dus laten we kijken naar enkele voordelen van affiliate marketing.

benefits of affiliate marketing-illustration

Lage opstartkosten

Er zijn veel softwaretools die je kunnen helpen om te starten, sommige zelfs gratis. Zodra je overtuigd bent van affiliate marketing, is het aan te raden om je beheersoftware te upgraden naar een premium optie. Er zijn veel keuzes, maar Post Affiliate Pro biedt de beste prijs-kwaliteitverhouding op alle lidmaatschapsniveaus.

Lage operationele kosten

Doordat de affiliate marketeers alle marketing verzorgen, is zelfs een bescheiden marketingbudget voldoende. Dit stelt merchants in staat om te investeren in affiliate marketing management software om hun campagnes beter te beheren. Sommige software, zoals Post Affiliate Pro, stelt merchants in staat om elk aspect van hun programma’s te monitoren en zelfs onderdelen te automatiseren.

Flexibiliteit en onafhankelijkheid

Merchants kunnen niet alleen monitoren, maar ook alles aanpassen wat nodig is. Post Affiliate Pro maakt het mogelijk om affiliate links, dashboards en ook betalingen te automatiseren. Van het volgen van affiliate links en codes tot het genereren van rapporten met allerlei analyses: je kunt dit allemaal doen en meer. Wil je meer weten over je mogelijkheden met krachtige software zoals Post Affiliate Pro, bekijk dan de functiespagina en zie waarom het een van de beste op de markt is.

Hoge ROI

Een van de aantrekkelijkste kenmerken van affiliate marketing is het hoge rendement op investering (ROI). 65% van de merchants rapporteert affiliate marketing inkomsten tot wel 20%. Dit komt door twee hoofdfactoren. Ten eerste vraagt affiliate marketing weinig van de merchant, zowel qua geld als inspanning. Ten tweede, door de marketing over te laten aan de adverteerders, zullen zij optimaal gebruikmaken van het vertrouwen van hun publiek om het conversiepercentage te verhogen.

Geen expertise nodig

Zoals hierboven vermeld, is dit een vrij hands-off benadering van marketing, althans vanuit het perspectief van de merchant. Het kan zo simpel zijn als aansluiten bij een affiliate netwerk met reeds bestaande systemen en affiliates. Of vind standalone affiliate management software waarmee je volledige controle hebt en op termijn geld bespaart. Met affiliate marketing platforms hoef je alleen de rapporten te checken en te kijken welke KPI’s verbeterd kunnen worden voor meer succes.

Types of affiliate marketers

Wat zijn de 3 soorten affiliate marketing?

Voordat je begint, is het belangrijk de 3 typen affiliate marketing te begrijpen en de verschillen ertussen te kennen.

Onafhankelijke affiliate marketing

Dit beschrijft een affiliate relatie waarbij de adverteerders geen ervaring of kennis hebben van het product dat ze promoten. Dit zijn meestal klassieke pay-per-click campagnes, omdat er geen band is tussen het product, de affiliate marketeer en de potentiële klanten.

Gerelateerde affiliate marketing

In dit geval hebben de affiliates kennis van en ervaring met de producten die ze promoten. Ze richten zich op een specifieke groep mensen die interesse heeft in het aangeboden product. Dit is ideaal, omdat de campagne mensen bereikt die geïnteresseerd zijn in het product en de bron van de aanbeveling vertrouwen.

Betrokken affiliate marketing

Net als bij gerelateerde affiliate marketing hebben affiliate marketeers kennis en ervaring in een bepaalde niche. Maar er is een extra mate van betrokkenheid bij het product. Affiliate marketeers maken bijvoorbeeld specifiek content om het product te promoten, of bevelen het persoonlijk aan als iets wat ze zelf regelmatig gebruiken, in plaats van alleen een affiliate link in de beschrijving van een foto of podcast.

81% of the marketers and 84% of the publishers are already using affiliate marketing

10 typen affiliate marketeers

Laten we eens kijken naar de typen affiliate marketeers die je kunt vinden op affiliate platforms. Afhankelijk van je product of dienst kan het kiezen van de juiste marketeer het verschil maken tussen een succesvolle of een mislukte campagne.

Blog affiliates

Een blog affiliate is een expert in zijn of haar vakgebied die content maakt om een specifiek affiliate product te presenteren dat bij hun niche past. De beste bloggers weten niet alleen hoe ze diepgaande reviews moeten schrijven, maar optimaliseren deze ook voor zoekmachines. Zo bereiken ze een enorm publiek op een organische manier. Ze hebben een vaste kern van volgers die hun oordeel en aanbevelingen vertrouwen, en via verwijzingslinks en affiliate codes in hun content kunnen ze jouw product promoten. Deze vorm van gerelateerde affiliate marketing is een essentieel onderdeel geworden van affiliate marketing: 65% van de affiliates genereert verkeer via blogs. Blogging is ideaal voor kleine tot middelgrote bedrijven met een wereldwijd bereik. Omdat dit een drukbezocht medium is, is het perfect voor producten en diensten zonder landsgrenzen, die aantrekkelijk zijn voor mensen wereldwijd. Dit kan onder meer IT-software, reischeques of in-game coupons omvatten. Bedrijven met een meer lokaal fysiek product of dienst, zoals vastgoed, zullen minder profijt hebben van bloggen. Contentmarketing blijft zijn effectiviteit bewijzen: onderzoek toont aan dat long-form content acht keer zoveel mensen bereikt, drie keer zoveel shares op Facebook genereert, en negen keer zoveel leads oplevert als short-form content.

Social media affiliates

Een enkele social media influencer kan met hun content duizenden of zelfs miljoenen mensen bereiken. Micro-influencers hebben kleinere communities dan macro-influencers, maar kunnen soms hogere conversieratio’s halen, dankzij het vertrouwen en de bereidheid van het publiek om de content creator te steunen. Marketeers verdienen affiliate commissies via diverse commissie modellen en de commissies kunnen variëren per programma. Het Cost-Per-Click model beloont affiliate marketeers wanneer klanten op de campagne klikken. Cost-Per-Action is vergelijkbaar, maar de beloning komt na het uitvoeren van een bepaalde actie, zoals inschrijven voor een nieuwsbrief. Cost-Per-Sale biedt commissies als een verkoop is afgerond, en Cost-Per-Mile betaalt per duizend vertoningen naar de merchant site. Social media marketing is bijzonder effectief voor sectoren als mode, muziek en technologie. Social media draait om visuele content en het eenvoudig delen ervan, waardoor mensen zich een product beter kunnen voorstellen en het viraal kan gaan. Mode staat bovenaan, met bijna 25% van alle affiliate marketing programma’s in deze branche. Muziek volgt qua activiteit: bijna 90% van de social media gebruikers heeft interactie met een muzikant of muziek, door te delen, te kijken of nieuwe artiesten te ontdekken. Dit is opnieuw een voorbeeld van gerelateerde of betrokken affiliate marketing .

Types of affiliate marketers

Mobiele affiliates social

Niet verrassend zijn mobiele apparaten uitstekende bondgenoten voor affiliate marketing. Er zijn veel manieren om affiliate marketing toe te passen op mobiele apparaten. Adverteren kan via in-game advertenties, maar ook via banners aan de rand van het scherm. Mobiele apps kunnen affiliate codes delen voor producten die gerelateerd zijn aan de app. Een gitaarstem-app kan bijvoorbeeld een code delen voor korting in een gitaarwinkel. Zo worden de advertenties gericht op mensen die waarschijnlijk geïnteresseerd zijn in het product. Sommige apps kunnen zelfs pushberichten sturen als de gebruiker dat toestaat. Ecommerce groeit exponentieel; in 2021 was 73% van alle wereldwijde verkopen via mobiele apparaten. Sectoren die overwegend digitaal zijn, zoals streamingdiensten en mobiele/PC-games, profiteren zeker van dit soort gerelateerde marketing, maar niet exclusief. Mobiele aanwezigheid wordt steeds belangrijker en de cijfers bewijzen het: in 2019 bedroeg de wereldwijde mobiele marketingomvang $65 miljard. Binnenkort heeft vrijwel iedereen een smartphone, dus affiliate marketing via mobiele devices heeft de toekomst.

Nieuws en Media

Nieuws- en mediasites zijn geweldige partners als je een groot publiek wilt bereiken. Nieuwsmedia zoeken manieren om hun content te monetariseren, en native advertising is daarbij erg populair. Native advertising is ook een effectieve manier om affiliate links te benutten. Niet alleen nieuwsmedia, maar ook online magazines en roddelsites maken gebruik van de flexibiliteit van affiliate marketing. Door leuke en herkenbare artikelen te schrijven, kunnen affiliate links en codes bijna ongemerkt met de lezers gedeeld worden, wat uiteindelijk de brand awareness vergroot en het klantenbestand van de merchant doet groeien. Wat nieuws betreft: veel mensen willen op de hoogte blijven, en uit cijfers blijkt dat 70% van de Britten in 2020 online nieuws of magazines gebruikte. Sectoren die hier veel profijt van hebben zijn technologie, business & finance en natuurlijk entertainment.

Types of affiliate marketers

Kortingssite affiliates

Het is niet moeilijk te bedenken waarom kortingssites uitstekende affiliate marketeers zijn.

Deze sites zijn het populairste type affiliates omdat ze klanten bereiken die actief op zoek zijn naar een deal. 80% van de consumenten is bereid een nieuw merk te proberen of hun perceptie van je merk te verhogen als ze het product al kennen. Geloof je zo in je product dat je weet dat mensen na één keer proberen loyaal worden? Geef ze een kortingscode, zodat ze extra gestimuleerd worden om het uit te proberen. Voedsel, cosmetica en reizen zijn voorbeelden van sectoren die veel baat hebben bij kortingscodes . Dit is een goed voorbeeld van onafhankelijke affiliate marketing .

Reviewsite affiliates

Stel je voor dat je kunt zien hoe iets werkt voordat je het koopt. Dat is het principe van product review sites. Het gaat echter veel verder dan dat: dit zijn reviews van experts in hun niche of mensen van wie de mening telt in een community. Het aantrekkelijke is dat je een video of livestream kunt zien van de expert die het fysieke product gebruikt en live feedback geeft. Zulke communities vind je overal op YouTube en Twitch, en kortingscodes en affiliate links zijn er standaard bij. Reviews zijn enorm belangrijk voor potentiële klanten. Zo leest 54,7% van de consumenten minimaal vier reviews voor ze iets kopen. Uit recent onderzoek blijkt ook dat productpagina’s met reviews tot 3,5 keer meer conversies realiseren dan pagina’s zonder. Voorbeelden van sectoren die van review site affiliate marketeers profiteren zijn restaurants, tandartspraktijken en hotels. Dit is opnieuw een voorbeeld van gerelateerde of betrokken affiliate marketing.

Awards - customer reviews

Loyaliteitsportalen

Loyaliteits portalen of cashbacksites zijn onlosmakelijk verbonden met affiliate marketing. Deze sites geven geld terug aan de klant voor het gebruik van hun affiliate links, en delen zo hun commissie met de klant. Met zulke systemen is het niet moeilijk te begrijpen waar de loyaliteit vandaan komt. Cafés die elke 10e koffie gratis aanbieden zijn een voorbeeld hiervan. Consumenten keren sneller terug en blijven iets kopen wat ze toch al regelmatig nemen, zeker als ze er nu voor beloond worden. Restaurants met 2-voor-1 acties of supplementdeals zijn allemaal voorbeelden van loyaliteitsportalen. Goed nieuws voor retail: tot 15% van de consumenten koopt eerder bij een merk met een loyaliteitsprogramma tijdens het zoeken naar cadeaus. Door niet alleen voor persoonlijk gebruik, maar ook voor anderen te worden overwogen, verhoog je de totale verkoop. De publisher verdient per conversie minder dan hij zou kunnen, maar op termijn levert het meer conversies en klanttevredenheid op. Deze programma’s zijn vooral gebaseerd op de onafhankelijke affiliate marketing aanpak.

Affiliate marketing Incentive programma’s

Incentive programma’s lijken op loyaliteitsportalen, omdat ze gebruikers belonen voor interactie met hun affiliate link. Het verschil is dat de beloning niet altijd geld hoeft te zijn. In social gaming kan een gebruiker bijvoorbeeld een in-game beloning krijgen voor het invullen van een formulier. Bij gratis promoties moet de gebruiker een lijst taken voltooien, zoals inschrijven voor een nieuwsbrief, een formulier invullen, een enquête doen, enzovoort, om bijvoorbeeld een gratis iPad te krijgen. Pay-to-complete is omstreden en soms zelfs verboden in sommige affiliate netwerken . Gebruikers krijgen een beloning voor het voltooien van affiliate aanbiedingen.

Email marketing affiliate marketeers

Hoewel e-mail niet meer het belangrijkste communicatiemiddel is, hebben affiliate marketeers die zich specialiseren in e-mailmarketing een voordeel: ze sturen aanbiedingen naar mensen die daar zelf voor gekozen hebben. Alleen geïnteresseerden hebben hun e-mailadres opgegeven om op de mailinglijst te komen. Daardoor zijn de advertenties minder opdringerig en is de kans groter dat mensen erop reageren. Deze campagnes bevatten vaak nieuwsbrieven en andere content met affiliate links die klanten naar aanbiedingen leiden. Door in korte tijd veel mensen te bereiken, is dit ideaal voor sectoren als gezondheid, farmacie en verzekeringen. Ook bestaande klanten aanbiedingen doen komt veel voor en is niet beperkt tot specifieke branches. Een ander voordeel is personalisatie. Volgens Statista maakt 78% van de marketeers gebruik van gepersonaliseerde communicatie via e-mail.

Types of affiliate marketers

Partnerschappen en business development

Dit type affiliate marketing draait om strategische samenwerkingen tussen twee bedrijven om elkaars producten te promoten. Affiliate partnerships zijn bedoeld om de naamsbekendheid van beide bedrijven te vergroten en het klantenbestand te verdubbelen. Idealiter hebben beide bedrijven complementaire producten. Zo lijken gezamenlijke campagnes, social media posts of verwijzingen natuurlijker. Volgens onderzoek levert een goede samenwerking meer omzet en groei op (tot 28%) dan traditionele betaalde zoekacties (18%).

Geheimen voor je affiliate marketing programma in 2025

Waarschijnlijk ben je na het lezen van dit artikel klaar om te starten met affiliate marketing. Nu je bekend bent met de verschillende soorten affiliate marketing en typen affiliate marketeers, kunnen we een aantal van de beste geheimen leren en toepassen die gegarandeerd bijdragen aan het succes van je affiliate strategie in 2025.

  • Omnichannel aanpak – Zoals de naam al zegt: dit is een alle-kanalen aanpak. Het draait om een naadloze ervaring voor de klant op alle platforms en apparaten. Concreet: ziet iemand een product in de winkel, dan moet die het ook online kunnen vinden en kopen op de telefoon. Krijgt de klant een e-mail als hij het product in het winkelmandje heeft gedaan, maar niet heeft afgerekend? Dat is belangrijk, en de cijfers bewijzen het: bedrijven met een omnichannel aanpak behouden tot 89% van hun klanten, tegenover 33% bij bedrijven die dat niet doen.
  • Micro-influencers – Social influencers maken content die aansluit bij de interesses van hun doelgroep. Gebruikersgegenereerde content zorgt voor meer betrokken campagnes. Daarom hebben micro-influencers hoge conversieratio’s: ze zijn herkenbaar en geloofwaardig. Maar liefst 93% van de millennials vindt online reviews even betrouwbaar als aanbevelingen van familie. Bekende gezichten en authenticiteit hebben veel invloed op het aankoopgedrag – maak daar dus gebruik van.
  • Native marketing, meer dan promoties die op advertenties lijken – Native marketing betekent dat gesponsorde content, native ads, opgaat in de rest van de content op een website. Vooral nieuwssites en blogs gebruiken dit, en voor de gemiddelde bezoeker zijn deze artikelen nauwelijks te onderscheiden van gewone content. Internetgebruikers zijn zich steeds meer bewust van online marketing, dus een beetje vermenging werkt goed. Native ads worden bijvoorbeeld 53% meer bekeken dan display ads.
  • Consistentie – Neem alles in je op, bepaal welke opties passen bij je bedrijfsmodel, maar vooral: wees consistent. Consistentie geeft een campagne de tijd om waardevolle data te leveren over wat wel en niet werkt. Wees geduldig, kijk naar kwartaal- en halfjaarlijkse rapportages voordat je aanpassingen doet. Zo kun je onderbouwde beslissingen nemen en je campagne verbeteren. Affiliate tracking software is hiervoor essentieel, en Post Affiliate Pro biedt de meest uitgebreide trackingmogelijkheden.
post affiliate pro best affiliate tracker software overview

Samenvatting

Het is niet moeilijk om het effect van affiliate marketing op de wereldmarkt vandaag te zien. Affiliate marketing zal naar verwachting in 2024 een markt van $8 miljard zijn. Er zijn veel typen affiliate marketing in deze sector, dus er is altijd een mogelijkheid om de variant te vinden die het beste bij jou past. De typen affiliate marketing lopen uiteen van gerelateerd en betrokken – met experts die jouw producten promoten – tot onafhankelijk, waar expertise niet vereist is. Deze verschillende typen marketing hebben ook verschillende soorten marketeers die voor bepaalde sectoren meer waarde hebben. Bloggers en reviewsites zijn waardevol voor sectoren als hotels en reizen, terwijl onafhankelijke affiliate marketeers, zoals kortingssites, waarde bieden door grote aantallen mensen te bereiken met hun links en kortingen. Met zo’n grote variatie aan opties vind je altijd het juiste programma voor jou. Je hoeft alleen consistent te zijn en de juiste software te gebruiken. Platforms als Post Affiliate Pro bieden op elk lidmaatschapsniveau uitstekende waarde, met uitgebreide tracking, een onbeperkt aantal affiliate marketeers en zelfs hulp bij het opzetten en starten. Affiliate marketing is niet alleen de toekomst, het is het heden. Mis het niet!

Veelgestelde vragen

Wat is affiliate marketing?

Affiliate marketing is het proces waarbij een affiliate een product of dienst promoot en een commissie verdient op basis van conversies.

Wat zijn de verschillende typen affiliate campagnes?

De verschillende typen affiliate campagnes zijn onder andere pay-per-click (PPC), pay-per-lead (PPL) en pay-per-sale (PPS).

Is affiliate marketing winstgevend?

Affiliate marketing is niet alleen winstgevend, maar heeft zelfs een vrij hoge ROI doordat affiliates specifieke niches promoten bij mensen die hen vertrouwen.

Wat is een affiliate marketeer?

Een affiliate marketeer is een individu of bedrijf dat de producten of diensten van een ander bedrijf promoot op hun eigen platform in ruil voor commissie nadat de beoogde actie is voltooid.

Hoe worden affiliate marketeers betaald?

Affiliate netwerken kunnen samenwerken met verschillende betalingsverwerkers, waaronder PayPal, Stripe en Authorize.net, onder andere.

Hoeveel affiliate marketeers kun je hebben?

Alle aanbieders van affiliate management software hanteren verschillende voorwaarden voor affiliates; echter, Post Affiliate Pro staat gebruikers toe om onbeperkt affiliates te hebben in het meest eenvoudige abonnement.

Wat zijn typen affiliates?

Er zijn verschillende typen affiliate marketing programma's, waaronder pay-per-click, pay-per-lead en pay-per-sale. Deze programma's stellen individuen of bedrijven in staat om een commissie te verdienen door producten of diensten te promoten en verkopen namens een ander bedrijf.

Viktor Zeman is mede-eigenaar van QualityUnit. Zelfs na 20 jaar leiding te hebben gegeven aan het bedrijf, is hij in de eerste plaats software engineer gebleven, gespecialiseerd in AI, programmatische SEO en backend-ontwikkeling. Hij heeft bijgedragen aan tal van projecten, waaronder LiveAgent, PostAffiliatePro, FlowHunt, UrlsLab en vele anderen.

Viktor Zeman
Viktor Zeman
CEO, AI Engineer

Boost je affiliate marketing programma

Ontdek welke affiliate marketeers het beste bij jouw bedrijf passen en maximaliseer je ROI met de geavanceerde tracking- en beheertools van Post Affiliate Pro.

Meer informatie

Voorbeelden van Geweldige Affiliatecampagnes op Meerdere Kanalen
Voorbeelden van Geweldige Affiliatecampagnes op Meerdere Kanalen

Voorbeelden van Geweldige Affiliatecampagnes op Meerdere Kanalen

Leer van echte, geweldige affiliatecampagnes via e-mail, sociale media en websites om je eigen affiliate marketing succes te inspireren.

12 min lezen
AffiliateMarketing EmailMarketing +4
11 Best Practices om Succesvolle Affiliates te Betrekken en te Koesteren
11 Best Practices om Succesvolle Affiliates te Betrekken en te Koesteren

11 Best Practices om Succesvolle Affiliates te Betrekken en te Koesteren

Ontdek 11 bewezen strategieën om succesvolle affiliates te betrekken en te koesteren, waarmee je jouw succes in affiliate marketing vergroot. Leer hoe je overtu...

8 min lezen
AffiliateMarketing AffiliateEngagement +3
Hoe Geld Verdienen als Affiliate Marketeer
Hoe Geld Verdienen als Affiliate Marketeer

Hoe Geld Verdienen als Affiliate Marketeer

Ontdek hoe je succesvol kunt worden als affiliate marketeer met de expert tips van Aaron Chen. Leer de 'goede' manier om inkomen te genereren via een waarde-ser...

2 min lezen
AffiliateMarketing OnlineBusiness +3

U bent in goede handen!

Sluit u aan bij onze gemeenschap van tevreden klanten en bied uitstekende klantenservice met Post Affiliate Pro.

Capterra
G2 Crowd
GetApp
Post Affiliate Pro Dashboard - Campaign Manager Interface