Wat is de kost per lead?
Kost per lead of CPL is een prototype van betaling voor promotie op internet. De handelaar betaalt de partner voor elke gegenereerde lead. Lead betekent wanneer een bezoeker zich registreert op een website, een product of dienst koopt of een transactie doet. Tijdens campagne met CPL-model heeft een bedrijf volledige controle over hun merk.
De kost per lead worden ook gebruikt om te meten hoeveel de marketingcampagne kost en of deze effectief is voor het bedrijf. Het is gemakkelijk te berekenen. Een manier is om de kosten per klik te delen door een aantal van alle leads.
LeadBusters Club Partnerprogramma
Het partnerprogramma biedt extra inkomsten uit media en marketing via het CPL-model. Het heeft regels voor campagnes en geaccepteerde landen, verkeersbronnen en cookies. Er is promotiemateriaal beschikbaar, en er zijn vaste commissies met een minimale uitbetaling van . Partners verdienen alleen commissies op gegenereerde verkopen. Er is ook een gratis proefperiode van 14 dagen om uw eigen partnerprogramma te bouwen. Er zijn gerelateerde bronnen beschikbaar, zoals het LosPollos Partnerprogramma en het iMonetizeIt Partnerprogramma.