–Hidden comment
Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to
Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.
Leer hoe u verzoeken om commissieverhoging kunt weigeren en hoe u alternatieve incentives kunt aanbieden aan uw gelieerde ondernemingen. Ontdek ook waarom het belangrijk is om de redenen voor het afwijzen van een verzoek uit te leggen en hoe u partners op de hoogte kunt houden van geplande commissieverhogingen.
Gegevens doorgeven via de machine...
Door me aan te melden, accepteer ik Algemene voorwaarden en Privacybeleid.
Het is geen geheim dat het commissietarief meestal verkopers en partnerbedrijven motiveert om uw producten of diensten correct en effectief te promoten. Hoe concurrerender de commissiekosten die uw partnerprogramma biedt, hoe aantrekkelijker het is voor potentiële uitgevers. Hoge commissietarieven kunnen u helpen de meest hardwerkende en succesvolle partners te werven en het voor u gemakkelijker maken om ze te behouden.
Na verloop van tijd kan een commissiepercentage dat u als hoog beschouwt, echter voor sommige partners te laag worden. Als ze besluiten dat ze het verdienen om beter betaald te worden voor hun werk, zullen ze op zoek gaan naar een nieuw partnerprogramma om mee te doen of u vragen om de commissie te verhogen. Dit laatste is de betere uitkomst voor u omdat het u wat ruimte laat voor onderhandeling en het bepalen van uw eigen voorwaarden.
In sommige situaties is het mogelijk dat u de commissiekosten die u aanbiedt niet kunt verhogen. In dit geval kunt u nog steeds onderhandelen met een partner die om opslag vraagt of, als u hem geen alternatief kunt bieden, zijn verzoek beleefd afwijzen en uitleggen waarom u dit doet. We hebben enkele emailsjablonen opgesteld die u kunt gebruiken om in beide gevallen een verzoek tot commissieverhoging te weigeren.
Voordat we deze sjablonen presenteren, laten we het hebben over andere incentives dan een verhoogd commissietarief die u uw gelieerde ondernemingen kunt aanbieden.
Zoals al gezegd, motiveren commissietarieven partners meestal het meest, maar u kunt hun betrokkenheid ook winnen door dingen als geschenken, merchandise, kortingen of kortingsbonnen aan te bieden die ze kunnen gebruiken. Ze uw producten sturen of gratis toegang geven tot uw diensten kan echt wonderen doen. Omdat ze veel tijd besteden aan het promoten van uw aanbod, vinden ze het waarschijnlijk al leuk en willen ze het graag uitproberen.
Kortingen en kortingsbonnen werken op dezelfde manier: partnerbedrijven kunnen ze gebruiken om goederen te kopen die u aanbiedt, waarbij ze de items kiezen waarin ze het meest geïnteresseerd zijn. Dit is ook een geweldige manier om merkloyaliteit op te bouwen bij uw uitgevers, door hen te laten zien dat ze een gewaardeerde onderdeel van uw bedrijf, niet alleen een bron van conversies.
U kunt partnerondernemingen ook stimuleren door hen exclusieve kortingsbonnen en aanbiedingen voor hun doelgroep aan te bieden. Het feit dat hun volgers een exclusieve deal krijgen, zal ook als erkenning en motivatie werken.
The reasons for declining the request may vary, but you should always explain what influenced your decision.
If you can offer your affiliates any alternative incentive instead of a commission increase then do it. This will give you some insights into the expectations of your affiliates, enabling you to adjust your incentive structure in the future.
If you plan on increasing commission rates in the future or do so regularly, it’s a great idea to inform affiliates about this, especially if you are declining a commission increase at that time.
The reasons for declining the request may vary, but you should always explain what influenced your decision.
If you can offer your affiliates any alternative incentive instead of a commission increase then do it. This will give you some insights into the expectations of your affiliates, enabling you to adjust your incentive structure in the future.
If you plan on increasing commission rates in the future or do so regularly, it’s a great idea to inform affiliates about this, especially if you are declining a commission increase at that time.
We waarderen uw recente aanmelding voor een Post Affiliate Pro.
Er wordt direct nadat uw account is geïnstalleerd een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens.
Als u even wacht, kunt u vanaf hier direct toegang krijgen tot uw account nadat de installatie is voltooid.
Nadat het proces is voltooid, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we uit van uw toestemming om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn beschikbaar op meerdere data