–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Commission Increase

Commissieverhoging

Iedereen ontvangt graag positief nieuws. En als goede berichten uw zakenpartners laten weten dat ze de kans hebben om meer geld te verdienen, zal dergelijke informatie hen waarschijnlijk nog meer aanspreken. Dit werkt natuurlijk hetzelfde met partnerondernemingen – als u iets opmerkelijks en positiefs aan hen wilt communiceren, kunt u hun volledige aandacht en interesse verwachten.

Dus als u uw uitgevers wilt laten weten dat u de commissietarieven voor hen zult verhogen, moet u het bericht op de juiste manier opstellen en ervoor zorgen dat het zoveel mogelijk partners bereikt. Wees u ervan bewust dat u hun aandacht trekt, stuur dus geen te korte of te simpele berichten. Gebruik deze kans om de relatie tussen uw bedrijf en uw partners te versterken, merkloyaliteit op te bouwen en de ontvangers te motiveren. U kunt ook gebruikmaken van een email met commissieverhoging om te proberen ongewenst gedrag te elimineren of om partners te herinneren aan uw verwachtingen met betrekking tot hun samenwerking met uw bedrijf.

Verderop in dit artikel zullen we enkele emailsjablonen presenteren die u kunt gebruiken om goed nieuws te delen met leden van uw partnerprogramma. Maar voordat we daar aan toe zijn, willen we kijken naar wat partners drijft en hoe u ze kunt motiveren. Deze kennis zal u helpen beslissen hoe u het definitieve bericht kunt opstellen om hen te informeren over commissieverhogingen en hoe u er het beste van kunt maken.

Commissieverhoging

Wat drijft partners?

Commissietarief

Het zal geen verrassing zijn dat het verhogen van de commissiekosten een van de beste manieren is om uitgevers aan te moedigen harder te werken. U kunt ofwel een permanente commissieverhoging aankondigen, een beperkte geldigheidsduur tot een periode geven (bijvoorbeeld vóór Black Friday of Kerstmis), of deze exclusief maken voor een bepaalde categorie producten om bijvoorbeeld hun verkoop te stimuleren. Dit is een uitstekende manier om incentives af te stemmen op de algemene verkoopstrategie.

Cookieduur

Veel consumenten doen uiteindelijk een aankoop nadat ze voor het eerst partneraanbiedingen hebben gezien. Daarom is het verlengen van de cookieduur (de tijd tussen het klikken van een consument op de link van een partneronderneming en het voltooien van een aankoop die is toegewezen aan de overeenkomstige partneronderneming) een manier om de inspanningen van partnerondernemingen te erkennen om uw producten of diensten te promoten en hun motivatie te vergroten.

Goed geïnformeerd zijn

Partners zullen meer betrokken zijn wanneer ze het gevoel hebben dat de handelaar al het mogelijke doet om hen te helpen meer te verkopen. En een van de manieren om daarbij te helpen is door partners op de hoogte te houden van alle initiatieven in uw bedrijf, zoals verkoop, ecommerce sweepstakes en seizoenspromoties, enz. Door uitgevers ook te voorzien van hoogwaardige promotionele middelen, kunt u er zeker van zijn dat ze zullen zeer gemotiveerd zijn.

Beloningen op basis van prestaties

Beloningsinitiatieven zijn een uitstekende manier om partners aan te moedigen om meer concurrerende strategieën te creëren. Een optie is om bonussen aan te bieden aan die partners die in een bepaalde periode het meest verkopen. Beloningen kunnen variëren van een hogere commissie of een bepaald bedrag tot kortingsbonnen of kortingen op uw producten of diensten.

Betrouwbare toolset

Uitgevers die gebruiksvriendelijke en betrouwbare digitale tools aangeboden krijgen, zijn effectiever dan uitgevers die worstelen met ingewikkelde partnersoftware. De laatsten zijn meestal gefrustreerd en verspillen hun tijd aan het uitzoeken hoe ze bijvoorbeeld commissiekosten kunnen berekenen of waar ze merkmaterialen kunnen vinden. In plaats daarvan zouden ze tijd moeten besteden aan het uitvoeren van marketingcampagnes en het promoten van uw producten of diensten.

Voorbeelden van emailonderwerpregels voor commissieverhoging

  • Het bericht waar u op heeft gewacht – uw commissietarief wordt verhoogd
  • We verhogen de commissie
  • Vanaf [maand] betalen we u nog meer!
  • [naam partnerprogramma] verhoogt zijn commissietarieven
  • Hogere percentages, langere cookies – de lijst met goed nieuws is lang!
  • U verdient nog hogere commissiekosten
  • Een verhoging van het commissietarief bij [naam partnerprogramma]
  • We waarderen uw werk, dus we hebben iets voor u
  • Hebt u het goede nieuws over onze commissietarieven al gehoord?
  • Iets wat u misschien niet verwacht – onze commissie neemt toe
  • De commissietarieven bij [naam van het partnerprogramma] zijn zojuist verhoogd

Commissie verhogen ideeën voor emailsjablonen

Commissie verhoging email 1

Commissie verhoging email 2

Commissie verhoging email 3

Commissie verhoging email 4

Commissie verhoging email 5

FAQs

What extra information can I add to an email informing about a commission increase?

Sending a commission increase email is a great opportunity to convey other messages, changes in terms and conditions of your affiliate program, share the latest educational content that you have published, or encourage them to explore a knowledge base - there are many options for you to choose from.

What is the right time to send a commission increase email?

The best idea is to send such a message when your company is ready to start paying out higher commission fees.

Should I ask affiliates to keep this information confidential if I am only offering a commission increase to some of them?

You may want to share this information with all of your affiliates and explain why some of them got a raise while others didn’t, as this can be an additional incentive and motivation for both groups.

Terug naar Sjablonen GRATIS account aanmaken

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we uit van uw toestemming om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een één-op-één gesprek en ontdek hoe Post Affiliate Pro uw bedrijf ten goede kan komen.

We zijn beschikbaar op meerdere data

Plan een gesprek