Partners werken voornamelijk met u samen voor financieel gewin, dit is een onmiskenbaar feit. Ondanks hun motivatie moet u er echter voor zorgen dat u sterke en duurzame relaties met hen opbouwt die niet alleen op geld zijn gebaseerd. U kunt dat op veel verschillende manieren doen, en een daarvan is door regelmatig korte “bedankjes” te sturen.
U kunt vele redenen hebben om uw partners te bedanken waarvan u zou moeten profiteren, maar u moet dit vooral doen voor hun loyaliteit en de tijd die ze bij uw bedrijf hebben doorgebracht. Als u de tijd neemt om uw dankbaarheid te uiten voor het feit dat ze loyaal zijn, laat u uw partners zien dat u hen waardeert en voelt u zich erkend en gewaardeerd. En als je elke aangeslotene een persoonlijke begroeting kunt sturen (dit is veel gevraagd, dat weten we!), zullen uw berichten nog betere resultaten opleveren.
Hoewel dit misschien geen baanbrekend idee is, zijn veel bedrijven zich eenvoudigweg niet bewust van het belang van het gebruik van effectieve “bedankt”-berichten. Toch kan dit soort communicatie een aanzienlijke invloed hebben op het gedrag van partnerbedrijven en hun houding ten opzichte van uw bedrijf. Het zijn belangrijke emails in het proces om de loyaliteit van partners te verbeteren.
Aangezien veel bedrijven constant op zoek zijn naar partners om te werven en daarom de neiging hebben uitstekende financiële voorwaarden aan te bieden voor hun affiliatieprogramma’s, zijn het de kleine details zoals “bedankt”-berichten die het verschil kunnen maken om u te helpen uw partners bij uw bedrijf te houden en dit op een tevreden manier.
Voordat we verder gaan met emailsjablonen met “bedankt”-notities, laten we de voordelen samenvatten van het verzenden van dit soort berichten naar uw partnerondernemingen.
Zoals u nu weet, is het doel van deze emails om de loyaliteit van partners te verbeteren, wat een van de grootste voordelen is van het verzenden van “bedankt”-berichten. Dit type email heeft echter nog andere grote voordelen:
Bekijk nu de sjablonen voor “bedankt”-berichten die we voor u hebben gemaakt en kies de sjablonen die het beste bij u passen.
The main goal of this kind of email is to acknowledge affiliates, strengthen your relationships with them, and even increase their loyalty.
A “thank you” email sent to affiliates should be, as any other type of online communication, short and concise. It’s best if the message doesn’t exceed 700 characters.
The frequency of “thank you” messages depends on your definition of a loyal affiliate, but sending one every six months or even per year is more than enough in general.
Een frequentielimiet is een tool die het aantal advertentievertoningen beperkt en voorkomt dat bezoekers te vaak naar dezelfde advertentie kijken of erop klikken. Het is normaal gesproken ingesteld op één vertoning per bezoeker. Dit is handig voor campagnes waarbij klikken worden gemeten en voorkomt dat bezoekers geïrriteerd raken door te vaak dezelfde advertentie te zien. Het kan worden opgezet via Post Affiliate Pro en er zijn gerelateerde bronnen beschikbaar voor meer informatie.
Een advertentie uitwisseling is een digitaal platform waar verkopers en partnerbedrijven elkaar ontmoeten om advertentievoorraad te verkopen en kopen via realtime veilingen en biedingen. De handel gebeurt automatisch en verkopers sluiten zich aan via het Demand Side Platform en partners via het Supply Side Platform. Er bestaat ook een open uitwisseling en particuliere marktplaats. Gerelateerde bronnen zijn onder andere Adverteerder, Advertentienetwerk, Promotiemateriaal, Doorklikken, Sub-ID/advertentiekanaal opvolgen en Betaald zoeken. Gratis account aanmaken mogelijk.
Partnersoftware is een programma dat marketingacties voor partners bijhoudt of uitvoert. Het helpt om elke weergave, klik of effect van verschillende banners en links te volgen. Partnersoftware biedt veel voordelen en functies, zoals fraudedetectie, het genereren van trackingcodes en het bijhouden van de tijd en locatie van klikken, verkopen of leads. Post Affiliate Pro-software is een voorbeeld van partnersoftware. Het wordt gebruikt om het affiliate programma uit te voeren en biedt speciale trackingfuncties. Alternatieven zijn bijvoorbeeld Affilade Media Partnerprogramma en Tutuads Partnerprogramma - Post Affiliate Pro.
Het artikel gaat over opvolging in affiliate marketing en hoe deze functie gebruikt kan worden om de voortgang en ontwikkeling van het werk bij te houden. Door het taggen van bezoekers of links kan men hun acties volgen en waardevolle rapporten ontvangen over mogelijke verkoop en leads. Er worden ook gerelateerde bronnen en contactgegevens van het bedrijf vermeld.
We waarderen uw recente aanmelding voor een Post Affiliate Pro.
Er wordt direct nadat uw account is geïnstalleerd een bericht naar uw emailadres gestuurd met inloggegevens.
Als u even wacht, kunt u vanaf hier direct toegang krijgen tot uw account nadat de installatie is voltooid.
Nadat het proces is voltooid, sturen we de inloggegevens naar uw mailbox.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we uit van uw toestemming om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn beschikbaar op meerdere data