–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

“Thank you” email to loyal affiliates

Bedank loyale partners

Partners werken voornamelijk met u samen voor financieel gewin, dit is een onmiskenbaar feit. Ondanks hun motivatie moet u er echter voor zorgen dat u sterke en duurzame relaties met hen opbouwt die niet alleen op geld zijn gebaseerd. U kunt dat op veel verschillende manieren doen, en een daarvan is door regelmatig korte “bedankjes” te sturen.

U kunt vele redenen hebben om uw partners te bedanken waarvan u zou moeten profiteren, maar u moet dit vooral doen voor hun loyaliteit en de tijd die ze bij uw bedrijf hebben doorgebracht. Als u de tijd neemt om uw dankbaarheid te uiten voor het feit dat ze loyaal zijn, laat u uw partners zien dat u hen waardeert en voelt u zich erkend en gewaardeerd. En als je elke aangeslotene een persoonlijke begroeting kunt sturen (dit is veel gevraagd, dat weten we!), zullen uw berichten nog betere resultaten opleveren.

bedankt emailmarketing

Hoewel dit misschien geen baanbrekend idee is, zijn veel bedrijven zich eenvoudigweg niet bewust van het belang van het gebruik van effectieve “bedankt”-berichten. Toch kan dit soort communicatie een aanzienlijke invloed hebben op het gedrag van partnerbedrijven en hun houding ten opzichte van uw bedrijf. Het zijn belangrijke emails in het proces om de loyaliteit van partners te verbeteren.

Aangezien veel bedrijven constant op zoek zijn naar partners om te werven en daarom de neiging hebben uitstekende financiële voorwaarden aan te bieden voor hun affiliatieprogramma’s, zijn het de kleine details zoals “bedankt”-berichten die het verschil kunnen maken om u te helpen uw partners bij uw bedrijf te houden en dit op een tevreden manier.

Voordat we verder gaan met emailsjablonen met “bedankt”-notities, laten we de voordelen samenvatten van het verzenden van dit soort berichten naar uw partnerondernemingen.

Voordelen van “bedankt” emails

Zoals u nu weet, is het doel van deze emails om de loyaliteit van partners te verbeteren, wat een van de grootste voordelen is van het verzenden van “bedankt”-berichten. Dit type email heeft echter nog andere grote voordelen:

  • Ze helpen u een positieve, wederzijdse relatie met uw partnerondernemingen te behouden. Dit komt omdat een onbaatzuchtig bedankje de ontvanger herinnert aan relaties die ze hebben met mensen die ze kennen en om wie ze geven, wat daarom u merk humaniseert.
  • Ze zijn een uitstekende manier om de reputatie van uw merk te verbeteren, vooral omdat niet alle bedrijven “dank u”-berichten sturen naar hun partners.
  • Ze kunnen ook werken om partners te motiveren die loyaal zijn maar de laatste tijd niet actief zijn geweest. U kunt ze bedanken voor de tijd die ze eerder bij uw bedrijf hebben doorgebracht, en dit zal dienen als een soort herinnering om hen te laten weten dat u er nog bent.
  • Ze kunnen onmogelijk een negatieve impact hebben omdat iedereen graag leuke berichten ontvangt.

Bekijk nu de sjablonen voor “bedankt”-berichten die we voor u hebben gemaakt en kies de sjablonen die het beste bij u passen.

“Bedankt”-bericht aan loyale partners – voorbeelden van onderwerpregel per email

  • Bedankt om met ons samen te werken!
  • Vandaag markeert de [eerste/tweede/derde, enz.] verjaardag van uw toetreding tot [naam partnerprogramma]
  • Het is [x maanden/jaar/twee jaar, enz.]
  • Bedankt dat u [de afgelopen maanden/dit jaar/de afgelopen twee jaar, enz.] geweldig hebt gemaakt
  • We kunnen u niet genoeg bedanken
  • [Een jaar/6 maanden] mijlpalen
  • Weet u nog wat er [6 maanden/een jaar/twee jaar, enz.] geleden gebeurde? Wij doen!
  • Het is al [6 maanden/een jaar/twee jaar, enz.]

“Bedankt”-bericht aan loyale partners – ideeën voor emailsjablonen

“Bedankt” bericht aan loyale partners – email 1

“Bedankt” bericht aan loyale partners – email 2

“Bedankt” bericht aan loyale partners – email 3

“Bedankt” bericht aan loyale partners – email 4

“Bedankt” bericht aan loyale partners – email 5

FAQs

What’s the goal of “thank you” messages?

The main goal of this kind of email is to acknowledge affiliates, strengthen your relationships with them, and even increase their loyalty.

How long should a “thank you” email be?

A “thank you” email sent to affiliates should be, as any other type of online communication, short and concise. It’s best if the message doesn’t exceed 700 characters.

How often should I send “thank you” messages to affiliates?

The frequency of “thank you” messages depends on your definition of a loyal affiliate, but sending one every six months or even per year is more than enough in general.

Terug naar Sjablonen GRATIS account aanmaken

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we uit van uw toestemming om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een één-op-één gesprek en ontdek hoe Post Affiliate Pro uw bedrijf ten goede kan komen.

We zijn beschikbaar op meerdere data

Plan een gesprek