–Hidden comment
Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to
Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.
Lees over het belang van feedback delen met partners en hoe dit kan helpen bij het verbeteren van prestaties. Ontdek voorbeelden van e-mailsjablonen voor het delen van feedback en tips voor het geven van positieve en negatieve feedback aan partners.
Om het succes van uw partnerprogramma te verzekeren, moet u aandacht besteden aan verschillende aspecten. U moet voortdurend de prestaties van uw partnerbedrijven in de gaten houden, ze motiveren, ze voorzien van alle benodigde materialen en hulpmiddelen, hen ondersteunen bij hun dagelijkse taken en regelmatig nieuwe partners werven en in dienst nemen. En aangezien dit slechts enkele van alle taken zijn die u regelmatig moet uitvoeren, is het duidelijk dat het beheren van een partnerprogramma een complexe taak is.
Het delen van feedback met partner, regelmatig of zelfs ad-hoc, is een uitstekende manier om uw samenwerking te vergemakkelijken. Op de lange termijn zal het uw werk gemakkelijker maken door onaanvaardbaar gedrag te elimineren en aspecten van de prestaties van uw partnerondernemingen goed te keuren die het programma helpen groeien en uitbreiden.
Waar moet u aan denken bij het delen van feedback met partners (en op het werk in het algemeen)?
Om feedback op de juiste manier te delen, kunt u het beste verwijzen naar zowel de positieve als de negatieve aspecten van de prestaties van een aangeslotene: negatief om verbetering te bevorderen en positief om ze te versterken en te versterken.
De reden voor het delen van feedback is om partners gemotiveerd te houden, hen te helpen focussen op verbeterpunten en hen ook het gevoel te geven dat ze al goed bezig zijn.
Dit is een van de belangrijkste aspecten van het delen van feedback. Feedback mag geen persoonlijke aanval zijn die erop is gericht om fouten aan te wijzen en affiliates te demotiveren. Omdat het niet gaat om wie ze zijn, maar om wat ze doen, gaat het in plaats daarvan om het aanpakken van het gedrag dat van invloed is op hun prestaties. Daarnaast is het cruciaal om te wijzen op praktijkvoorbeelden bij het delen van meningen over het werk van partners.
Hoe meer details u kunt geven in uw feedback, hoe zinvoller de boodschap zal zijn. Het is het beste om te verwijzen naar specifiek gedrag in plaats van naar aannames of abstracte voorbeelden. Generalisaties leiden vaak tot persoonlijke interpretaties en misverstanden, die beide ten koste van alles moeten worden vermeden. Bij het geven van feedback, vooral bij het delen van negatieve meningen, wordt aanbevolen om werkwoorden te gebruiken en bijvoeglijke naamwoorden te vermijden om uw opmerkingen zo constructief mogelijk te laten klinken.
Het hebben van specifieke doelen en duidelijke verwachtingen zorgt ervoor dat partners succesvol zijn. Daarom is het essentieel om regelmatig contact te leggen met partners om ervoor te zorgen dat iedereen weet waar ze aan toe zijn met betrekking tot de doelen van het partnerprogramma. Transparantie en communicatie zijn ook belangrijk op het niveau van het partnerprogramma, omdat het helpt om een open communicatie te behouden gedurende het hele programma, wat bijdraagt aan het creëren en behouden van een samenwerkingscultuur.
Feedback geven en promotors aansturen is een continue taak. Door partners in staat te stellen problemen op te lossen en hun prestaties te verbeteren, ontstaat een cultuur van groei en innovatie binnen het programma.
Een van de kanalen die u kunt gebruiken om feedback met partners te delen, is email. We hebben vijf emailsjablonen gemaakt om u te helpen precies dat snel en effectief te doen. U kunt ze natuurlijk bewerken om de kopie aan uw behoeften aan te passen, maar het gebruik van de algemene lay-out zal u zeker veel tijd besparen.
Feedback delen met partners email 2
Feedback delen met partners email 3
Feedback delen met partners email 4
Feedback delen met partners email 5
You don’t have to, but continual sharing of opinions will help affiliates improve their performance and thus positively influence your company's bottom line.
It depends on your strategy here - you can either send affiliates messages with feedback periodically or contact them concerning a particular situation that you want to share your opinion about whenever one occurs.
It’s always challenging to share negative feedback with your affiliates, but the most important rule here is to evaluate or criticize actions, not people.
You don’t have to, but continual sharing of opinions will help affiliates improve their performance and thus positively influence your company's bottom line.
It depends on your strategy here - you can either send affiliates messages with feedback periodically or contact them concerning a particular situation that you want to share your opinion about whenever one occurs.
It’s always challenging to share negative feedback with your affiliates, but the most important rule here is to evaluate or criticize actions, not people.
"Benader elke klant om te helpen een probleem op te lossen of een doel te bereiken, niet om een product of dienst te verkopen." - Brian Tracy. Post Affiliate Pro-software helpt bij het bijhouden van verschillende banners en links. Plan een gesprek om te ontdekken hoe het uw bedrijf ten goede kan komen.
Log in op uw Post Affiliate Pro-account
Post Affiliate Pro biedt uitgebreide affiliate contacten, partnerprogramma's en ondersteuning via telefoon, e-mail en live chat. Gebruikers kunnen een gratis proefperiode starten en een een-op-eenconsult plannen om meer te leren over het programma. Het bedrijf richt zich voornamelijk op partneractiviteiten en biedt verschillende geografische programma's. Contact kan worden gemaakt via e-mail, telefoon of contactformulier, evenals via de chatfunctie op de website.
Post Affiliate Pro is geavanceerde trackingsoftware voor affiliate marketing. Het maakt gebruik van cookies van derden om conversies te koppelen aan de partner die de URL heeft gepromoot. Dit helpt bij het opbouwen van nauwkeurige klantenprofielen en eerlijke compensatie voor partners. Try Post Affiliate Pro Now for the best tracking methods. Free 14-day trial available.
Het partnerprogramma biedt voordelen zoals directe relatie met partners, persoonlijke ondersteuning, geen kosten van derden en flexibiliteit. Maar het kan ook tijdrovend en duur zijn, met beperkte uitbetalingsmogelijkheden. Enkele aanbevolen partnerprogramma's zijn GetResponse, Unbounce, Fiverr, Shopify, Kinsta, Instapage, en Etoro.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with Post Affiliate Pro.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we uit van uw toestemming om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
We zijn beschikbaar op meerdere data