–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Top URL’s rapport

Wat is een URL rapport?

Gegevens en analyses zijn nodig om affiliate marketing succesvol te laten zijn. Om partner marketingcampagnes goed uit te voeren en partnerlinks te optimaliseren, moet u weten hoe uw gebruikers omgaan met de links. Om uw conversies te verhogen, moet u begrijpen waar uw bezoekers vandaan komen en welke partners het meeste verkeer genereren.

Waarom moet u URL’s bijhouden?

Online campagnemanagers kunnen profiteren van URL-tracking door hun campagnes beter te beheren. U kunt het gebruiken om te evalueren welke activiteiten het beste rendement op investering opleveren, zodat u uw tijd en middelen verstandig kunt besteden. Zelfs het kleinste budget kan aanzienlijke resultaten opleveren.

Het is geweldig om uw paginaweergaven bij te houden, maar het controleren van de URL’s die uw gelieerde ondernemingen gebruiken, vertelt u veel meer. Digitale marketeers weten dat analyses steeds krachtiger zijn geworden en we zijn afgestapt van de traditionele marketingtactieken. Het is dus belangrijk om trackingsoftware te gebruiken die gegevens van de hoogste kwaliteit produceert.

post affiliate pro-rapporten top verwijzende URL's
Top URL’s rapport

U haalt meer uit uw marketingactiviteiten als u met zoveel mogelijk verschillende tools data kunt verzamelen. Met de beste software voor het volgen van partners, zoals Post Affiliate Pro, die hulpprogramma’s voor het bijhouden van URL’s biedt in combinatie met Google Analytics, kunt u zien hoe en wat bezoekers doen wanneer ze op uw website aankomen.

Hoe werkt URL-rapportage?

U kunt URL-tracking gebruiken voor verwijzingscampagnes. In de URL of bestemmingspagina die u specificeert waar de trackinglink zal worden geplaatst, moet u een uiteindelijke bestemmings-URL of bestemmingspagina-adres opgeven – dit is de originele link die u wilt bijhouden.

Zodra u de unieke link om te adverteren maakt, kan deze overal online worden gedeeld – in advertenties, op forums, op sociale media, in emails en in nieuwsbrieven. We kunnen dan het verkeer van elke bron volgen om erachter te komen waar het vandaan komt.

Een trackinglink leidt de bezoeker van de patnermarketeer altijd door naar de bestemmingspagina die u hebt geselecteerd voor de trackinglink, bijvoorbeeld een pagina op uw eigen website. Omleiden, dat in milliseconden wordt bereikt, stelt u in staat om belangrijke gebruikersgegevens te verzamelen, zoals de website waarvan het bezoek afkomstig is en hun locatie, voordat ze ooit op uw site aankomen.

Op basis van URL-trackinggegevens, die zijn gebaseerd op linkomleidingen, is het aantal geregistreerde unieke en niet-unieke klikken altijd 100% nauwkeurig. Sommige analysetools rapporteren lagere cijfers omdat bezoekers die cookies blokkeren of JavaScript niet accepteren, niet door hen worden gevolgd, dus hun bezoeken worden niet bijgehouden. Met andere woorden, u moet URL-tracking gebruiken als u exacte statistieken wilt voor een bericht dat u op Twitter hebt geschreven.
Top URL’s rapport

Wat kunt u halen uit URL-rapportage?

De extra informatie die linktracking marketingprofessionals biedt, kan voor hen op verschillende gebieden nuttig zijn, maar hier zijn slechts enkele voorbeelden van hoe dit kan worden bereikt:

Voor digitale marketingbureaus

Het feit dat het volgen van links correct en nauwkeurig is, stelt digitale marketingbureaus in staat om de meest nauwkeurige informatie te presenteren over wie hun site heeft bezocht. Een nog diepere analyse kan worden gedaan door het te gebruiken in combinatie met een meerkanaalstoepassing zoals in Post Affiliate Pro.

Inkomende marketingteams gebruiken URL-tracking om honderden campagnes tegelijk te volgen als onderdeel van hun advertentieactiviteiten. Produceer eenvoudig rapporten om te delen met klanten en volg de responspercentages voor elke campagne. Zelfs A/B-tests kunnen worden uitgevoerd met behulp van koppelingen.

Redenen om Post Affiliate Pro te selecteren als de beste software voor het volgen van partners
Redenen om Post Affiliate Pro te selecteren als de beste software voor het volgen van partners

URL-tracking voor partnermarketeers

Werken met online aangesloten marketeers om verkeer naar uw ecommercesite te leiden, is een geweldige kans voor ecommercebedrijven. Partners kunnen een aanzienlijk aantal bezoekers naar uw site leiden. Daarnaast is het belangrijk om te weten welke partners de hoogste conversieratio’s genereren.

Als alternatief voor affiliate marketing kunt u deze tactiek gebruiken om te zien welke bloggers of vloggers verkeer naar uw website trekken. U krijgt een idee van hoeveel mensen uw website van elke bron ontvangt wanneer u ze correct tagt en voor elke bron een unieke URL maakt.

Hoewel het opzetten van URL-tracking tijdrovend kan zijn, kan het u geld en tijd besparen die u verspilt aan marketingactiviteiten die niet werken. Deze statistiek is een betrouwbare manier om uw marketinginspanningen bij te houden en beslissingen te nemen die uw conversiepercentages zullen verhogen, ongeacht of u voor een groot bedrijf, een klein bedrijf of een marketingbureau werkt.

Kennisbankbronnen

Learn more about Top URLs report

Frequently asked questions

Waarom zou u URL's bijhouden in affiliate marketing?

Online campagnemanagers kunnen profiteren van URL-tracking door hun campagnes beter te beheren.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we uit van uw toestemming om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een één-op-één gesprek en ontdek hoe Post Affiliate Pro uw bedrijf ten goede kan komen.

We zijn beschikbaar op meerdere data

Plan een gesprek