
Afbeeldingsbanners-functie
Post Affiliate Pro ondersteunt alle soorten afbeeldingsbanners. Banneradvertenties zijn er in tal van formaten, maar zijn vaak rechthoeken van 460 bij 60 pixels...

Ontdek de Lightbox-banners functie in Post Affiliate Pro. Betrek je publiek met interactieve, opvallende advertenties die de merkbekendheid vergroten en conversies stimuleren.
Beschikbaar in:
Post Affiliate Pro , Post Affiliate Pro Ultimate , Post Affiliate Network
De lightbox-banner is een type interactieve advertentie die afbeeldingen gebruikt om de aandacht van gebruikers te trekken. Hij verschijnt iedere keer wanneer de pagina met de banner-code wordt geladen. De meeste soorten sturen verkeer of genereren leads. Het doel van lightbox-advertenties is echter om merkbekendheid op te bouwen door middel van betrokkenheid.
Om het in te stellen, klik je op Configuratie > Functies in het merchant panel en herlaad je de applicatie nadat je de functie hebt geactiveerd. Nu je de applicatie hebt herladen, kun je je Lightbox-banners aanmaken in de Bannerbeheerder.
Afhankelijk van het doel van de campagne kun je lightbox-banneradvertenties in verschillende sectoren gebruiken. Ze worden echter meestal gebruikt in de e-commerce . De lightbox-banner toont een klikbare afbeelding die de merchant toevoegt in de bannerinstellingen. Nadat de bezoeker op deze afbeelding heeft geklikt, wordt hij doorgestuurd naar de landingspagina van de merchant.
Omdat bezoekers over de Lightbox-advertentie moeten bewegen om deze uit te vouwen, zal je doelgroep meer betrokken zijn en als kwalitatiever worden beschouwd. Hierdoor kan je doelgroep je producten beter leren kennen en begrijpen.
Omdat bezoekers over de Lightbox-advertentie moeten bewegen om deze uit te vouwen, zal je doelgroep meer betrokken zijn en als kwalitatiever worden beschouwd. Hierdoor kan je doelgroep je producten beter leren kennen en begrijpen.
Door lightbox-banners te gebruiken, kun je de juiste doelgroep op het juiste moment bereiken. De advertenties kunnen worden getarget op diverse criteria (remarketing, doelgroepen, onderwerpen, enz.) en je betaalt alleen wanneer bezoekers erop klikken. Een advertentie wordt als betrokken beschouwd wanneer iemand erop klikt en de pagina langer dan 3 seconden openhoudt.
Naast het creëren van aansprekende content, kun je je advertentieformaat aanpassen om je advertentiedoelen te bereiken.
Dit type reclame is bedoeld om meer boeiende klantervaringen te bieden die opvallen bij zowel nieuwe als trouwe klanten. Met aansprekende content zoals online video’s, cataloguspromoties en advertenties die uitnodigen tot verkenning, kun je meer klanten tevredenstellen en je klantenbestand snel uitbreiden.
Met lightbox-banners kun je gedenkwaardige content creëren die de betrokkenheid en merkbekendheid verhoogt. Het verhoogt niet alleen je omzet door je producten en diensten effectief te promoten, maar houdt klanten ook betrokken en verbetert hun algehele tevredenheid.
Een lightbox-banner is een interactieve advertentie die gebruikmaakt van afbeeldingen, video's of een combinatie van beide om snel de aandacht van gebruikers te trekken.
Ontdek hoe Post Affiliate Pro je bedrijf kan helpen met geavanceerde functies zoals Lightbox-banners.
Post Affiliate Pro ondersteunt alle soorten afbeeldingsbanners. Banneradvertenties zijn er in tal van formaten, maar zijn vaak rechthoeken van 460 bij 60 pixels...
HTML-banners stellen je in staat om het uiterlijk van je banners volledig aan te passen. Formulieren, tabellen, grafieken en meerdere afbeeldingen kunnen als éé...
Tekstlinkbanners die voor je affiliates zijn gegenereerd, kunnen door elke merchant worden aangepast om aan jouw wensen te voldoen.
