Geotargeting

Wat is geotargeting?

GEO is een bepaald land waarnaar een partner verwijst. Geotargeting is een manier om de geografische locatie van een websitebezoeker te identificeren aan de hand van een uniek IP-adres.

Deze methode wordt gebruikt om informatie over een bezoeker te krijgen voor marketingdoeleinden. Het verhoogt de effectiviteit van de marketing van het bedrijf. Vervolgens is het mogelijk om automatisch een andere inhoud naar bezoekers te brengen op basis van hun locatie. Bezoekers kunnen ook een andere inhoud kiezen door eerst een locatie te kiezen. Wanneer een websitebezoeker een of andere IP-masking tool gebruikt, kunnen de resultaten van Geo-Targeting niet voor 100 procent correct zijn.

Terug naar Woordenlijst GRATIS account aanmaken

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we uit van uw toestemming om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een één-op-één gesprek en ontdek hoe Post Affiliate Pro uw bedrijf ten goede kan komen.

We zijn beschikbaar op meerdere data

Plan een gesprek