–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Kaartoverlayrapport

Wat is een kaartoverlayrapport?

Een kaartoverlayrapport is een krachtige functie die beschikbaar is in Post Affiliate pro en waarmee u geografische segmentatiegegevens van uw websitebezoekers over de hele wereld kunt bekijken. Door deze functie te gebruiken, kunt u landen identificeren waar uw partnerprogramma goed presteert en in welke landen u andere marketingstrategieën voor partners moet proberen.

Wat zijn de voordelen van geotracking?

In kaartoverlayrapport kunt u meerdere kaartoverlays zien die verschillende parameters van uw partnerprogramma monitoren. U kunt het totale bedrag aan inkomsten zien dat is gegenereerd uit verschillende landen, inclusief commissies per land, aantal verkopen per land, onbewerkte vertoningen of onbewerkte klikken per land. Dezelfde statistische gegevens die u kunt zien, vindt u in de sorteerbare tabel onder de wereldkaart.

Kaartoverlayrapporten maken deel uit van de Post Affiliate Pro GeoIP-functie die het land van een bezoeker bepaalt. De kennis van waar uw websitebezoekers vandaan komen, stelt u in staat een emarketingstrategie te ontwikkelen die de budgetten maximaliseert in regio’s die het meeste rendement op investering genereren, terwijl de uitgaven worden geminimaliseerd in gebieden die niet binnen uw operationele geografische bereik vallen of die niet geschikt zijn geeft terug.
kaartoverlayrapport
Kaartoverlayrapport

Als u bijvoorbeeld een in Londen gevestigd bedrijf bent dat een privéadvertentiecampagne heeft geïmplementeerd voor uw aangesloten partners in het VK, maar weinig conversies ervaart vanuit Leeds, kunt u uw uitgaven in Leeds verminderen of alleen partners uit specifieke gebieden selecteren met behulp van de privé campagnefunctie en focus op het genereren van meer conversies uit markten die een groter rendement op investering genereren.

Uw marketingstrategie maximaliseren

Door uw affiliate marketingcommunicatie en -campagnes te lokaliseren naar doelgebieden, vergroot u uw kans op conversie aanzienlijk, omdat u de relevantie van uw advertentie kunt vergroten.

Als een gebruiker vanuit het geselecteerde gebied naar uw website gaat of op een van uw advertenties klikt, kunnen ze worden aangemoedigd om uw winkellocaties te bezoeken, terwijl degenen die van ver komen, kunnen worden verteld om online te kopen met gratis verzending. Als alternatief kunnen lokale smaken/aantrekkingskrachten worden toegepast op reclame voor specifieke regio’s om de meeste respons op te wekken.

U kunt deze informatie gebruiken om te overwegen uw geografische bereik uit te breiden als u merkt dat er aanzienlijke aantallen klikken van buiten uw geografische doelen komen. De functie Kaartoverlay kan dus zeer waardevol zijn om u te helpen nieuwe markten en kansen te ontdekken.

Kaartoverlayrapport

Hoe kan Kaartoverly u tijd en geld besparen?

GeoIP-technologie is de afgelopen jaren verbeterd, voornamelijk mijlpalen in de detectie van online kredietkaartfraude. Met deze functie voor kaartoverlay-rapporten kunnen transacties per land worden gefilterd en is het mogelijk om fraudebescherming in te stellen, afhankelijk van het land van de bezoeker.

Kennisbankbronnen

Learn more about Map overlay report

Frequently asked questions

Wat is een kaartoverlayrapport?

Een kaartoverlayrapport is een krachtige functie die beschikbaar is in Post Affiliate pro en waarmee u geografische segmentatiegegevens van uw websitebezoekers over de hele wereld kunt bekijken.

Waarom zijn kaartoverlayrapporten belangrijk?

Door uw affiliate marketingcommunicatie en -campagnes te lokaliseren naar doelgebieden, vergroot u uw kans op conversie aanzienlijk, omdat u de relevantie van uw advertentie kunt vergroten.

Online gebruikersrapport toont in realtime wie is ingelogd op uw installatie. U kunt uw aangesloten bezoekers ook op de kaart vinden.

Online gebruikersrapport

Het artikel gaat over de functie Online gebruikersrapport in het Post Affiliate Pro-platform. Met deze functie kun je in realtime zien wie er via jouw installatie van Post Affiliate Pro is ingelogd. Door het combineren van GeoIP- en Google Maps-plug-ins kan je de locatie van je partnerbezoekers op de kaart lokaliseren. Het online gebruikersrapport is handig als je werkt met verkopers en partnerondernemingen over de hele wereld en je hun prestaties wilt bijhouden. Door te bepalen waar je gebruikers zich bevinden, kan je een emarketing strategie creëren die je budget maximaliseert in regio's die het meeste rendement opleveren. Het rapport is nuttig om de effectiviteit van verkopers in hun respectieve gebieden te monitoren.

Dit artikel presenteert emailsjablonen die u kunt gebruiken om uw partnerondernemingen te informeren over een update van een bestaand product of dienst.

Product- of servicewijzigingen

Dit artikel gaat over het belang van het informeren van affiliate partners over product- of servicewijzigingen. Het artikel bevat voorbeelden van onderwerpregels en emailsjablonen die kunnen worden gebruikt om aangesloten partners op de hoogte te houden. Er wordt uitgelegd wat wordt bedoeld met product- of dienstwijziging en welke verschillende soorten wijzigingen er kunnen zijn. Daarnaast wordt benadrukt hoe belangrijk het is om uitgevers op de hoogte te houden van eventuele wijzigingen om het succes van een partnerprogramma te vergroten. Verschillende voorbeelden van emailsjablonen worden gepresenteerd die kunnen worden aangepast aan de behoeften van individuele bedrijven en partners.

Het rapport Top-URL's identificeert gemakkelijk de best converterende verkeersbronnen en verbetert uw marketingstrategie, zodat u gerichte marketingcampagnes kunt starten.

Top URL’s rapport

Het gebruik van URL-tracking is belangrijk voor het optimaliseren van partnermarketingcampagnes en het begrijpen van het gedrag van gebruikers met links. Online campagnemanagers kunnen hierdoor hun campagnes beter beheren en evalueren welke activiteiten het beste rendement opleveren. Met URL-tracking kan het verkeer van elke bron worden gevolgd en belangrijke gebruikersgegevens worden verzameld voordat ze op de site aankomen. Het gebruik van de beste software voor het volgen van partners, zoals Post Affiliate Pro, biedt hulpprogramma's voor het bijhouden van URL's in combinatie met Google Analytics.

Wilt u uw partnersoftware nog verder verbeteren? Bekijk de We Can Track-integratie voor Post Affiliate Pro.

We Can Track

We Can Track is een conversie-attributie- en integratiesoftware voor partneruitgevers, waarmee ze conversiegegevens kunnen toewijzen aan verkeersgegevens. Het helpt bij het analyseren van conversieprestaties van verkeersbronnen, campagnes, websites, pagina’s en inhoud. De koppeling van websites en partnernetwerkaccounts binnen het We Can Track-systeem zorgt voor automatische import van conversiegegevens in marketingtools. Het koppelen van uw Post Affiliate Pro-uitgeversaccount vereist vier eenvoudige stappen. Om We Can Track te gebruiken kunt u zich aanmelden met uw emailadres, Gmail- of Facebook-account op hun website. Neem contact op met hun ondersteuning als u vragen heeft over de installatie.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we uit van uw toestemming om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een één-op-één gesprek en ontdek hoe Post Affiliate Pro uw bedrijf ten goede kan komen.

We zijn beschikbaar op meerdere data

Plan een gesprek