Wat is de kost per weergave?
Kost per weergave of CPV is een van de betaalmethoden voor online promotie. Het is gebaseerd op het geven van een geldwaarde – commissie – aan partnerondernemingen voor elke weergave of interactie die een advertentie ontvangt. Deze methode wordt vaak gebruikt in het videoadvertentiemodel. Verkopers betalen dus om bezoekers een bepaalde tijd naar hun video te laten kijken.
Het is eenvoudig te berekenen door een som van de kosten te delen door een aantal van alle views of interacties.
Affiliate marketing woordenlijst
Ontdek de uitgebreide affiliate marketing woordenlijst van Post Affiliate Pro, met essentiële termen zoals 301 redirect, affiliate tracking en commissies. Leer meer over SEO, PPC en e-mailmarketing om je marketingvaardigheden te verbeteren. Bezoek nu voor een diepgaand begrip van de industrie!
Ontdek hoe links de kern vormen van webnavigatie en verbindingen creëren tussen pagina's, documenten en afbeeldingen. Leer meer over actieve en inactieve links en hun rol in affiliate marketing. Bezoek onze woordenlijst voor een diepgaand begrip en meld u aan voor een gratis proefperiode met Post Affiliate Pro!