Frequentielimiet

Wat is een frequentielimiet?

Frequentielimieten zijn een manier om een limiet te bepalen voor het aantal advertentievertoningen dat gedurende een bepaalde tijd aan een bezoeker wordt getoond. Het is gemaakt om het doorbranden van de banner te voorkomen en het voorkomt dat bezoekers te vaak naar dezelfde advertentie kijken of erop klikken. Frequency Capping is een geweldige tool voor campagnes waarbij een antwoord wordt gemeten door te klikken.

Een frequentielimiet heeft ook enkele voordelen. Bezoekers worden niet geïrriteerd door te vaak naar dezelfde advertentie te kijken. Het is normaal gesproken ingesteld op één vertoning per bezoeker.

Terug naar Woordenlijst GRATIS account aanmaken

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we uit van uw toestemming om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een één-op-één gesprek en ontdek hoe Post Affiliate Pro uw bedrijf ten goede kan komen.

We zijn beschikbaar op meerdere data

Plan een gesprek