–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Kost per actie (CPA)

Wat zijn kost per actie?

Adverteerders of handelaren promoten hun producten en diensten via partnerondernemingen. Partners worden betaald voor een bepaalde actie. Kost per actie is een prototype van betaling voor het promoten van een product. Wanneer een bezoeker iets koopt, zich aanmeldt op de website of zich aanmeldt voor een nieuwsbrief, moeten adverteerders daarvoor betalen. Het is de gebruikelijke kosten van de adverteerder.

Terug naar Woordenlijst GRATIS account aanmaken
Kost per weergave is een van de betaalmethoden voor online promotie. Het is gebaseerd op het geven van een geldwaarde - commissie - aan gelieerde ondernemingen voor elke weergave of andere.

Kost per weergave (CPV)

Het artikel gaat over de betaalmethode 'Kost per weergave' of CPV in de online promotie. Hierbij geven verkopers een geldwaarde aan partnerondernemingen voor elke weergave of interactie die een advertentie ontvangt. Deze methode wordt vooral gebruikt bij videoadvertenties en is eenvoudig te berekenen door de kosten te delen door het aantal views of interacties. Er worden ook gerelateerde bronnen genoemd, zoals het Mobidea Partnerprogramma en het Rentle Partnerprogramma.

Kost per verkoop is een vorm van betaling die wordt gebruikt om producten, diensten of websites te promoten. Elke keer dat een verkoop wordt gedaan, betalen handelaren hun partnerondernemingen.

Kost per verkoop (CPS)

Kost per verkoop (CPS) is een betaalmethode voor de promotie van producten, diensten of websites op het internet. Handelaren betalen partners voor elke verkoop, wat de kwetsbaarheid voor fraude vermindert. CPS is een kosteneffectieve en fraudebeschermende methode. Het kan worden berekend door de kosten te delen door het aantal verkopen of door de kosten per klik te delen door de conversieratio. Er zijn ook andere soorten betaalmethoden voor affiliate marketing, zoals CPV, CPA, CPL en CPM. Quality Unit, LLC biedt verschillende producten met verschillende prijzen, functies, integraties en alternatieven voor bedrijven. Het heeft ook een kennisbank, ledenlogboek, ondersteuning en een partnerprogramma.

Wat is CPS, hoe gebruikt u het in Post Affiliate Pro en hoe komt het uw business ten goede, dit alles vindt u in dit artikel.

CPS

Het artikel gaat in op het advertentiemodel CPS (Cost per sale) dat voornamelijk wordt gebruikt voor het promoten van producten door partners te betalen voor elke verkoop of gewenste actie die door klanten is gedaan. Het model wordt veel gebruikt vanwege de eenvoudige aanpassing en het aantal voordelen dat het kan bieden voor online bedrijven. In Post Affiliate Pro kunnen verkopers de trackingmethoden aanpassen aan hun voorkeuren en affiliate management is gemakkelijk met uitstekende tools. Het artikel biedt ook informatie over CPS-gerelateerde terminologieën, zoals CPI en CPL, en gerelateerde bronnen zoals Kost per weergave (CPV).

Lees meer over de belangrijkste details, campagnebeperkingen, regels, commissies en meer van het Mobidea Partnerprogramma voordat u lid wordt.

Mobidea Partnerprogramma

Lees meer over de belangrijkste details, campagnebeperkingen, regels, commissies en meer van het Mobidea Partnerprogramma voordat u lid wordt.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we uit van uw toestemming om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een één-op-één gesprek en ontdek hoe Post Affiliate Pro uw bedrijf ten goede kan komen.

We zijn beschikbaar op meerdere data

Plan een gesprek