–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Acknowledging the most effective

Effectieve partners erkennen

Om duurzame en waardevolle relaties met uw partnerondernemingen op te bouwen, moet u eraan denken om uw associatie met hen niet alleen op hun commissietarieven te baseren. Financiële aspecten zijn uiteraard essentiële elementen van de interacties tussen handelaars en promotors. De beste partnerprogramma’s creëren en implementeren echter complexe strategieën om partners op niet-monetaire manieren te motiveren en te betrekken.

Het is een goede gewoonte om regelmatig contact op te nemen met promotors en positieve feedback over hun werk te geven, maar natuurlijk ook niet te vaak. Het erkennen van hun harde werk en de resultaten die ze opleveren, werkt motiverend en speelt ook een belangrijke rol bij het verminderen van het aantal partnerleden dat uw programma verlaat.

Hoe kunt u partners precies uw waardering tonen? Wat is het beste kanaal om met hen te communiceren? Blijf lezen om de antwoorden op deze en meer vragen te vinden.

Effectieve partners erkennen

Wat zijn de manieren om partners te erkennen?

Voorzie ze van een unieke code of een offerte op maat

Een geweldige manier voor verkopers om partnerbedrijven te erkennen die hun doelen hebben bereikt of zelfs de verwachtingen hebben overtroffen, is door op maat gemaakte aanbiedingen of codes te maken die ze met hun publiek kunnen delen. Dit kan u helpen om gesprekken te beginnen, sterkere relaties met promotors op te bouwen en ook te bewijzen dat u bereid bent een extra stap te zetten om partners te laten zien hoeveel u ze waardeert.

Publieke erkenning

Deel met de wereld wie uw meest effectieve partners zijn. Neem deze informatie op in een nieuwsbrief die naar al uw promotors wordt gestuurd (het zal ook anderen motiveren!), post het op uw sociale mediakanalen, of organiseer een evenement (offline of online) gewijd aan die partners die uw erkenning het meest verdienen als uw budget laat u toe. U kunt veel acties ondernemen, maar de sleutel hier is om ervoor te zorgen dat andere mensen horen over het geweldige werk dat de partnerbedrijven die u wilt erkennen, hebben gedaan.

Bewapen partners met extra tools

Het verstrekken van de tools die partners nodig hebben om efficiënt te werken, zou de standaardpraktijk moeten zijn voor elk aantrekkelijk affiliateprogramma. Een andere manier om de meest effectieve partners te waarderen, is door hen te vragen of er hulpmiddelen, materialen of oplossingen zijn die hun werk gemakkelijker kunnen maken of die ze gewoon willen testen. Hen toegang geven tot dergelijke tools zal waarschijnlijk geen grote kostenpost zijn voor uw bedrijf, maar door dit gebaar zullen partners zich erkend en gewaardeerd voelen. Bovendien kan het hebben van een extra set hulpmiddelen of materialen een bron van inspiratie en begeleiding worden voor partnerbedrijven wanneer ze inhoud maken die verband houdt met de producten waarvoor ze adverteren of wanneer ze uw merk promoten.

Strategische commissietarieven

Het aanbieden van speciale commissietarieven aan de meest effectieve partners is ook een geweldige manier om uw waardering te tonen. U kunt bijvoorbeeld overwegen om strategische commissievergoedingen in te voeren die voor bepaalde tijdsperioden zijn vastgesteld en die promotors zullen aanmoedigen om nog actiever en efficiënter te zijn. Onthoud dat het bij het introduceren van dergelijke oplossingen essentieel is om de algemene voorwaarden transparant te communiceren met partnerbedrijven om verwarring te voorkomen.

Email is nog steeds verreweg het beste kanaal om partners op een efficiënte en niet-opdringerige manier te laten zien hoeveel u hen waardeert. In dit artikel hebben we verschillende effectieve emailsjablonen verzameld die u kunt gebruiken om het harde werk van uw gelieerde ondernemingen en de resultaten die ze hierdoor opleveren te herkennen.

Erkenning van de meest effectieve partners – voorbeelden van onderwerpregel per email

  • U staat in de top [X] van onze meest effectieve partners
  • Gefeliciteerd, u doet geweldig werk!
  • U helpt ons elke dag groeien!
  • Uw optreden heeft onze verwachtingen overtroffen
  • U hebt het weer gedaan)!
  • Weet u dat u goed bezig bent?
  • Ga zo door!

De meest effectieve partners erkennen – ideeën voor emailsjablonen

Erkenning van de meest effectieve partners – email 1

Erkenning van de meest effectieve partners – email 2

Erkenning van de meest effectieve partners – email 3

Erkenning van de meest effectieve partners – email 4

Erkenning van de meest effectieve partners – email 5

FAQs

How to decide which affiliates to acknowledge?

The easiest way is to set clear criteria like quantitative goals so that you can acknowledge affiliates who generate a certain amount of sales in a given period of time.

Is an email enough to acknowledge effective affiliates?

It depends on your strategy here - you can either send affiliates messages with feedback periodically or contact them concerning a particular situation that you want to share your opinion about whenever one occurs.

How to deliver negative feedback?

It’s always challenging to share negative feedback with your affiliates, but the most important rule here is to evaluate or criticize actions, not people.

Terug naar Sjablonen GRATIS account aanmaken

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we uit van uw toestemming om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een één-op-één gesprek en ontdek hoe Post Affiliate Pro uw bedrijf ten goede kan komen.

We zijn beschikbaar op meerdere data

Plan een gesprek