–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Kortingsbonnen

Wat zijn kortingsbonnen?

Als marketingstrategie richt kortingsbonnenmarketing zich op de wens van consumenten om geld te besparen op aankopen. Partners bieden kortingsbonnen aan hun huidige en toekomstige volgers om hun diensten te promoten. Over het algemeen zijn digitale kortingsbonnen ontworpen om consumenten te verleiden een aankoop te doen op de website van een winkelier door een bepaald kortingspercentage, gratis verzending of een ander soort korting aan te bieden.

Wat kunnen kortingsbonnen voor verkopers doen?

Met kortingsbonnen kunt u speciale actieprijzen aanbieden aan websitebezoekers in uw winkel. U kunt uw partnerondernemingen ook betalen voor het doorverwijzen van klanten die uw coupons gebruiken. Kortingsbonnen zijn een effectieve manier om productkortingen aan te bieden en uw partners te motiveren om vaker reclame voor uw website te maken. Het is geen geheim dat mensen graag geld besparen op aankopen. De mogelijkheid om producten met korting aan te bieden, kan de loyaliteit en tevredenheid van klanten drastisch beïnvloeden.

Een kortingsbon is een soort banner die wordt aangeboden in Post Affiliate Pro, waarmee u binnen één campagne zoveel kortingsbongroepen (promoties) kunt maken als u wilt. Er is geen limiet aan het aantal kortingsbonnen of kortingsbanners dat u kunt weergeven in een van de campagnes die zijn gedefinieerd in uw partnerprogramma.

U kunt bijvoorbeeld een 10% kortingsactie en een 30% kortingsactie hebben. Partners kunnen kortingsbonnen voor beide promoties aanvragen en u kunt voor elke promotie afzonderlijke sets coupons genereren.

Met het gebruik van Post Affiliate Pro’s functie om kortingsbonnen te volgen, weet u zodra uw klanten kortingsbonnen gebruiken die ze van een partner hebben ontvangen, bij welke promotie de kortingsbon hoort, welke partner de kortingsbon aan de klant heeft gegeven en bij welke campagne deze hoort. Met deze informatie weet u precies wanneer er conversies plaatsvinden en hoeveel commissie er aan uw partners wordt betaald.
Het maken van kortingsbonnen

Hoe kortingsbonnen maken?

Met Post Affiliate Pro kunnen gebruikers kortingsbonnen direct in de software genereren en importeren vanuit uw winkelsoftware. De couponformaten zijn aanpasbaar wanneer u coupons genereert in Post Affiliate Pro. Kortingsbonnen kunnen later worden geëxporteerd vanuit Post Affiliate Pro en geïmporteerd in uw winkelsoftware of een betalingsverwerker.

detail van kortingsbon

Hoe kortingsbonnen en barcodes ontwerpen?

Uw partnerondernemingen kunnen kortingsbonnen voor elke campagne of banner aanvragen en deze rechtstreeks vanuit Post Affiliate Pro afdrukken. Handelaren kunnen elke campagne eenvoudig labelen en het HTML-ontwerp van de kortingsbon, die kan worden gebruikt om aantrekkelijke advertenties voor klanten af te drukken. U kunt ontwerpen in de kortingsbonnen invoegen, inclusief barcode-afbeeldingen, die later kunnen worden gelezen door barcodelezers. Barcodes worden automatisch gegenereerd door Post Affiliate Pro en elke barcode komt overeen met de respectievelijke kortingsbon-ID. Uw kortingsbontickets die door de partner zijn afgedrukt, zien er professioneel uit met een streepjescode. Uw partnersysteem kan worden ingesteld om automatisch kortingsboncodeconversies in te voeren via barcodelezers.

Kennisbankbronnen

Learn more about Coupons

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we uit van uw toestemming om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een één-op-één gesprek en ontdek hoe Post Affiliate Pro uw bedrijf ten goede kan komen.

We zijn beschikbaar op meerdere data

Plan een gesprek