–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Forced matrix

Wat is een Forced Matrix?

Een geforceerde matrix is een systeem waarbij de marketeer het aantal verwijzingen beperkt dat hun partnerondernemingen kunnen doorverwijzen. Deze functie is handig als u meerdere commissieniveaus hebt gedefinieerd. Als u alleen commissies op één laag heeft, is het structureren van partnerniet zo nodig.
commissies splitsen
commissies splitsen

Waarom zou ik mijn partners in matrix pushen?

Als u niet alleen de best presterende statistieken van uw partneradverteerders in uw partnerprogramma wilt, kunt u het beste alle partnerondernemingen periodieke commissies geven om hen gemotiveerd te houden, terwijl u hen op de hoogte stelt van de commissie die ze ontvangen. Hoe meer actieve partners u heeft, hoe meer gebruikers zullen proberen u te promoten. U kunt ook rekening houden met het aantal backlinks naar uw site, dat zal blijven groeien. Newbie-filialen kunnen de voordelen zien van bij u blijven in een Forced Matrix, omdat ze commissies kunnen verdienen, zelfs als ze niet zo succesvol zijn in het werven van nieuwe subpartners. Forced Matrix zorgt ervoor dat uw partners beter presteren en dat subpartners gemotiveerd blijven en zich in de toekomst verbeteren.
Forced matrix

Kennisbankbronnen

Learn more about Forced matrix

Frequently asked questions

Wat is een geforceerde matrix?

Een geforceerde matrix is een systeem waarbij de marketeer het aantal verwijzingen beperkt dat hun partnerondernemingen kunnen doorverwijzen.

Hoe is een geforceerde matrix nuttig bij partnermanagement?

Een geforceerde matrix is erg handig als u een commissiebeheersysteem met meerdere niveaus heeft.
Als uhet probleem hebt dat uw inactieve partners op uw programma hebt staan, kan dit artikel u helpen manieren te vinden om ze te motiveren.

Inactieve partners motiveren

Het motiveren van inactieve partners is essentieel voor een succesvol partnerprogramma. Managers moeten voortdurend het gedrag en de resultaten van hun partners in de gaten houden om snel te kunnen reageren in geval van inactiviteit. Er zijn verschillende redenen waarom partners inactief kunnen worden, en het is belangrijk om contact met hen op te nemen en hun redenen te achterhalen. Om inactieve partners te motiveren, kunnen vijf verschillende voorbeelden van e-mailsjablonen worden gebruikt. Deze sjablonen kunnen helpen om partners te herinneren aan het programma en hen aan te moedigen hun deelname voort te zetten.

Lees meer over de belangrijkste details, campagnebeperkingen, regels, commissies en meer van het NutraBio Partnerprogramma voordat u lid wordt.

NutraBio Partnerprogramma

Lees meer over de belangrijkste details, campagnebeperkingen, regels, commissies en meer van het NutraBio Partnerprogramma voordat u lid wordt.

Lees meer over de belangrijkste details, campagnebeperkingen, regels, commissies en meer van het Gasmobi Partnerprogramma voordat u lid wordt.

Gasmobi Partnerprogramma

Het Gasmobi Partnerprogramma biedt de mogelijkheid om extra inkomsten te verdienen via de kleinhandel. Het programma heeft zijn eigen campagneregels en je dient te controleren welke landen en verkeersbronnen geaccepteerd worden, de cookie-duur en het beleid met betrekking tot expliciete, religieuze of politieke inhoud. Je kunt gebruik maken van verschillende promotiematerialen en er zijn meerdere betaalmethoden beschikbaar. Het programma biedt multi-tier commissies en een minimale uitbetaling. Maria Baranyk is de partnermanager. Start vandaag nog met de gratis proefperiode van 14 dagen. Gerelateerde bronnen zijn beschikbaar.

Lees dit artikel om erachter te komen waarom u waardering van partners moet erkennen en hoe u dit efficiënt kunt doen.

Effectieve partners erkennen

Om duurzame en waardevolle relaties met partnerondernemingen op te bouwen, moeten verkopers regelmatig contact opnemen en positieve feedback geven. Financiële aspecten zijn essentieel, maar ook niet-monetaire manieren om partners te motiveren en te betrekken zijn belangrijk. Het erkennen van hun harde werk werkt motiverend en speelt ook een belangrijke rol bij het verminderen van het aantal partnerleden dat het programma verlaat. Door partners te voorzien van een unieke code, publieke erkenning, extra tools en strategische commissietarieven, kan de waardering worden getoond. Email is nog steeds het beste kanaal om partners te bereiken, en er worden enkele voorbeelden van effectieve emailsjablonen gegeven voor het erkennen van de meest effectieve partners.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we uit van uw toestemming om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

×

Plan een één-op-één gesprek en ontdek hoe Post Affiliate Pro uw bedrijf ten goede kan komen.

We zijn beschikbaar op meerdere data

Plan een gesprek