–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

CPS

Wat is CPS?

Cost per sale (CPS), ook wel pay-per-sale (PPS) genoemd, is een van de betaalmethoden die wordt gebruikt voor het promoten van producten waarbij partners worden betaald voor elke verkoop of gewenste actie die door een klant is gedaan. Elke verkoop kan tijdens de campagne worden gevolgd en wordt aan het einde gebruikt om de advertentiekosten te berekenen. Deze kosten worden meestal berekend door de totale kosten van de campagne te delen door het aantal verkopen.

CPS in Post Affiliate Pro

CPS is een van de meest gevolgde advertentiemodellen die worden gebruikt door e-shops die digitale of fysieke producten verkopen. In Post Affiliate Pro kunnen verkopers de trackingmethoden aanpassen aan hun voorkeuren. Werken met het CPS-model is eenvoudig. Meestal begint u met het opzetten van campagnes en promotiemateriaal en integreert u uw site met een kliktrackingcode en een verkooptrackingcode. Kliktrackingcodes zijn nodig voor het bijhouden van doorverwijzingen van partners en om de verkoop te volgen, moeten deze codes in uw bestemmingspagina worden geïntegreerd. De hierboven genoemde trackingcodes worden gebruikt om commissies te genereren voor de doorverwezen partner wanneer een verkoop is gedaan.

Voordelen bij het gebruik van CPS

Het CPS-advertentiemodel wordt veel gebruikt vanwege de eenvoudige aanpassing en het aantal voordelen dat het kan bieden voor online bedrijven. Laten we eens kijken wat sommige van hen zijn.

CPS-advertentiemodel:

  • Minimaliseert marketing- en advertentiekosten
  • Verhoogt het verkeer en de acquisitie van nieuwe klanten
  • Presenteert een strategie met een laag risico om nieuwe klanten aan te trekken
  • In het CPS-model wordt alleen een commissie betaald als er een verkoop wordt gedaan, zodat uitgevers hun uitgaven gemakkelijk kunnen volgen
  • Biedt een groter bereik voor uw campagne, aangezien honderdduizenden potentiële klanten kunnen worden bereikt via uw partnernetwerk
  • Met CPS kunt u IP-adressen en klikken met verdacht gedrag verbieden, wat een solide bescherming biedt tegen fraude
Track your commissions
Affiliate management is easy with excellent tools from Post Affiliate Pro. Curious about the opportunities?
Try today
Track your commissions

Frequently asked questions

Wat is het verschil tussen CPS en CPI?

Cost per sale (CPS) is een advertentiemodel waarbij partners commissie krijgen voor elke verkoop die ze doen. In het geval van kosten per installatie (CPI) ontvangen partners alleen een commissie wanneer een succesvolle installatie (bijvoorbeeld een installatie van een mobiele app) is uitgevoerd.

Wat zijn CPL en CPS?

Beide termen verwijzen naar advertentiemodellen die voornamelijk worden gebruikt in digitale marketing. CPS staat voor cost per sale, wat betekent dat partners alleen worden betaald als er een succesvolle verkoop heeft plaatsgevonden. CPL staat voor kosten per lead, waarbij adverteerders alleen commissie aan partnerondernemingen betalen wanneer een abonnement/gekwalificeerde aanmelding (bijvoorbeeld voor een nieuwsbrief) is gemaakt.

    Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we uit van uw toestemming om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

    ×

    Plan een één-op-één gesprek en ontdek hoe Post Affiliate Pro uw bedrijf ten goede kan komen.

    We zijn beschikbaar op meerdere data

    Plan een gesprek