Wat is een trendrapport?
U kunt 2 attributen tegelijk weergeven in de grafieken, waaronder vertoningen, verkopen, commissies of klikken. U kunt ook de voortgang van meerdere parameters vergelijken.
Onder grafieken ziet u een gedetailleerd transactieoverzicht van verschillende parameters:
- Kliks
- Aantal verkopen
- Waarde van verkopen
- Commissie per vertoning
- Commissie per klik
- Gemiddelde hoeveelheid bestelling
Parameters zijn gegroepeerd op tijd:
- Vandaag
- Deze week
- Deze maand
- Dit jaar
- Altijd
- Geselecteerde tijdsperiode in filter
Waarom zijn trendrapporten belangrijk bij affiliate marketing?
Op de hoogte blijven van nieuws uit de branche is cruciaal als het gaat om het runnen van een succesvol affiliate marketingprogramma. Dit omvat hoe nieuwe producten worden ontdekt en gekocht. Het kan echter moeilijk zijn om op de hoogte te blijven van trends op het gebied van affiliate marketing, aangezien de smaak en zorgen van de consument voortdurend veranderen en de normen altijd veranderen.
Gelukkig kunt u de belangrijkste affiliate marketingtechnieken voor het komende jaar voorspellen door te beoordelen wat in het verleden heeft gewerkt en wat klanten op dit moment waarderen. Als resultaat houdt u uw partners voorop en verbetert u zo hun marketinginspanningen voor uw bedrijf.
Kennisbankbronnen
Frequently Asked Questions
Wat is een trendrapport?
Het trendrapport toont trends van uw transacties in grafieken en in gegevensvelden.
Waarom zijn trendrapporten belangrijk bij affiliate marketing?
U kunt de belangrijkste affiliate marketingtechnieken voor het komende jaar voorspellen door te beoordelen wat in het verleden heeft gewerkt en wat klanten op dit moment waarderen.